۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

دبیر جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه»:

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه» منتشر شد

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه» منتشر شد

آران و بیدگل - دبیر جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه» گفت: فراخوان چهارمین جشنواره ادبی هنری ماه در برکه با محوریت عید بزرگ غدیر و شخصیت امیرالمومنین (ع) منتشر شد.

محمد غلامی نصرآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر خصوصا در فضای مجازی و جذب مشارکت حداکثری مردم است.

وی شعر، پیامک ادبی و نقاشی کودک و نوجوان را به عنوان سه بخش این جشنواره معرفی کرد و گفت: استقبالی که در برگزاری سه دوره‌ گذشته‌ جشنواره شاهد آن بودیم بسیار قابل توجه بود و پیش بینی می‌شود در این دوره نیز استقبال خوبی از سراسر ایران به عمل آید.

دبیر جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه» با بیان این که شرکت کنندگان می توانند سه اثر در هر بخش مرتبط با موضوعات فراخوان ارسال کنند، اضافه کرد: آثار دریافتی در هر بخش در آینده به نام صاحبان اثر در مجموعه ای منتشر خواهد شد.

وی از برگزاری اختتامیه‌ جشنواره‌ ادبی ماه در برکه در دهه‌ ولایت و همزمان با جشن‌های عید غدیر خم خبر داد و افزود: شرکت کنندگان برای کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از شرایط ارسال آثار می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.sefidshahrmf.ir مراجعه کنند.

دبیرخانه‌ جشنواره نیز در فراخوانی موضوعات فراخوان چهارمین جشنواره سراسری ماه در برکه را به با عناوین؛ غدیر و مردم سالاری دینی، غدیر و فرهنگ ایثار و شهادت، غدیر و اتحاد و همدلی، از غدیر تا کربلا، غدیر در آئین ایرانیان، غدیر و فضایل امیر المومنین علی علیه السلام، ولایت، بصیرت، دشمن شناسی، ولایت و امامت در آیینه‌ی غدیر، ولایت در منشور مقام معظم رهبری، اعلام کرد.

براساس اعلام دبیرخانه‌ جشنواره حضور برگزیدگان در اختتامیه جشنواره الزامی است لذا شرکت کنندگان مشخصات فردی خود را به همراه شماره تماس در انتهای اثر درج کرده و بصورت فایل  ورد و پی دی اف، ارسال کنند.

آثار ارسالی در بخش پیامک ادبی باید تک بیت، یا جمله ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است و کلمات آن بین ۲۵ تا ۱۸۱ کاراکتر باشد.

شرکت کنندگان در بخش نقاشی کودک ونوجوان می تواند یک اثر با موضوع آزاد نیز ارسال نموده و ذکر مقطع تحصیلی (ابتدایی یا متوسطه) برای شرکت کنندگان در این بخش الزامی است. ضمنا آثار در این بخش باید به صورت حضوری یا به آدرس دبیرخانه پست شود.

شرکت کنندگان آثار خود را با توجه به شرایط ذکر شده تا تاریخ هشتم شهریور به آی دی mahdarberkeh@ یا از طریق ایمیل mahdarberke@gmail.com  ارسال کنند. همچنین ارسال اثر به صورت پستی یا حضوری نیز بلامانع است.

کد خبر 4056643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha