۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۷

نماینده مردم کرمان و راور:

کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ گفت: کاهش آسیب های اجتماعی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پور ابراهیمی صبح یکشنبه در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی با تبریک انتصاب مدیر کل تبلیغات اسلامی از زحمات این مجموعه قدردانی و سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی توانمند و پایه اصلی نظام فرهنگی کشور برشمرد.

وی در این راستا گفت: خدمات سازمان تبلیغات اسلامی بر کسی پوشیده نیست لذا با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فرهنگ به خصوص فرهنگ دینی کشور نمایندگان استان آمادگی لازم را دارند تا با همکاری و همدلی سازمان تبلیغات اسلامی قدمی مثبت در راستای اهداف بلند پایه این نظام بردارند.

پورابراهیمی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی به خصوص ‌کاهش آسیب های اجتماعی بر تلاش بیشتر این مجموعه در بخش کاهش آسیب ها که این روزها دغدغه همه مسئولان نظام به ‌ویژه مقام معظم رهبری است تأکید کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بازنگری در امور فرهنگی را یکی از موارد مهم در هر ارگانی مهم برشمرد و افزود: لزوم تقویت باورها و اعتقادات فرهنگی در بین جوانها باید مدنظر هر مجموعه ای قرار گیرد که در این زمینه الحمدلله سازمان تبلیغات اسلامی با جذب جوانان و نوجوانان در ایام اعتکاف توانسته عملکرد خوبی را در کارنامه خود ثبت کند.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق و تلاش بیشتر این مجموعه در بخش فرهنگ که اساس و کار سازمان تبلیغات اسلامی است برای هرگونه همکاری با این مجموعه قول مساعد داد.

کد خبر 4057383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha