۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

۳۱.۶ درصد دانش آموزان ساروی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

۳۱.۶ درصد دانش آموزان ساروی در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند

ساری- رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: ۳۱.۶ درصد از دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی ساری در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دیانی، ظهر یکشنبه در جلسه شورای ادارای شهرستان ساری با بیان اینکه آموزش پرورش ناحیه یک ساری در نگاه استانی پیشانی آموزش و پرورش مازندران است، افزود: از این رو از حیث برنامه‌ها، طرح‌ها و بازدیدهای سازمانی، استانی و ملی همیشه مورد توجه است.

دیانی تعداد کلاس‌های درس ناحیه یک را ۶۷۰ کلاس، تعداد پرسنل‌ها را حدود سه هزار پرسنل مشغول به کار و چهار هزار پرسنل بازنشته برشمرد و افزود: در قسمت شرقی مرکز استان، در حوزه اداری، ۹۲ پرسنل مشغول به کار  هستند.

وی با بیان اینکه درخشش‌های قابل توجهی تاکنون در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری وجود داشته، گفت: در مقاطع مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی پرچم ناحیه یک ساری پرافتخار برافراشته است که همه اینها حاصل تلاش همکاران خدوم، تلاشگر و کم توقع است.

رئیس آموزش پرورش ناحیه یک ساری با توجه به فرموده رهبری، آموزش و پرورش فراگیرترین نهاد برشمرد و خاطرنشان شد: همه افراد جامعه به‌نوعی درگیر و مرتبط با آموزش و پرورش هستند.

دیانی از جمله افتخاراتی که در آموزش و پرورش این ناحیه در سال‌های اخیر در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد به معرفی و انتخاب مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در سال گذشته به‌عنوان برنامه محورترین مدیریت ۳۲ گانه شهرستان، کسب رتبه دوازدهم کشوری و رتبه یک خطه شمال در رشته ریاضی، کسب تندیس بهترین فعالیت فرهنگی در ۳۲ شهر و منطقه استان در طی دو سال متوالی برشمرد.

وی ادامه داد: در حوزه سواد آموزی نیز در ۲ سال اخیر، قریب به یک هزار ۵۰۰ نفر تحت پوشش سوادآموزی در دوره‌های مختلف قرار گرفتند.

دیانی از جمله فرصت‌های موجود در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری را وجود استعدادهای بسیار خوب از گذشته تا کنون، وجود نیروهای کاردان، لایق و باتجربه در عرصه‌های مختلف این ناحیه و درصد بالای مشارکت‌های غیردولتی برشمرد.

کد خبر 4057695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha