۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

دبیر کارگروه تسهیل یزد خبر داد:

تصویب پرداخت ۹۷ فقره تسهیلات به صنایع استان یزد

تصویب پرداخت ۹۷ فقره تسهیلات به صنایع استان یزد

یزد ـ دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از تصویب پرداخت ۹۷ فقره تسهیلات به صنایع ثبت نام شده در سامانه بهین یاب استان یزد خبر داد.

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر نام نویسی برای دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در استان یزد آغاز شده و متقاضیان می توانند برای بهره مندی از تسهیلات در سامانه بهین یاب نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه جلسات کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با رویکرد حمایت از تولید و رونق واحدهای صنعتی یکی از اقدامات موفق بوده است، ادامه داد: برای سال جاری تفاوت زیادی در اجرای طرح رونق تولید دیده شده است از جمله اینکه معدنی ها نیز از دریافت تسهیلات بهره مند خواهند شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با بیان اینکه رقم در نظر گرفته شده برای اجرای طرح رونق تولید در سال جاری بیشتر از سال پیش است، عنوان کرد: دولت برای سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی در سطح کشور در نظر گرفته که بسته به توانایی واحدها و بانک ها سهم استان تغییر خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته استان یزد رتبه چهارم در سطح کشور در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی در راستای رونق تولید را کسب کرد، افزود: امیدواریم امسال با تعامل بیشتر از سوی بانک ها و واحدهای تولیدی استان یزد این جایگاه ارتقا داشته باشد.

علمدار یزدی همچنین اظهار داشت: بر اساس آنچه که از سوی وزارتخانه برای استان‌ها مشخص شده است، تنها واحدهایی که فقط مشکل نقدینگی داشته باشند می توانند از تسهیلات طرح رونق تولید برخوردار شوند.

کد خبر 4058028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha