۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

شهید حججی حجت را بر همه مردم و مسئولان تمام کرد

شهید حججی حجت را بر همه مردم و مسئولان تمام کرد

یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: این شهید والامقام حجت را بر همه مردم و مسئولان ایران تمام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی ظهر امروز در نشست بنیاد غدیر استان یزد ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهید حججی اظهار داشت: این شهید بزرگوار حجت را بر مردم به ویژه در زمینه مسئله ولایت بر همه مردم، مسئولان و مسلمانان جهان تمام کرد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای عید غدیرخم عنوان کرد: این برنامه ها از سوی بنیاد بین المللی غدیر به همه ادارات ابلاغ شده و همه دستگاه‌ها در جریان روند برگزاری برنامه های دهه ولایت قرار گرفته اند.

حسینی کوهستانی با تاکید بر لزوم هماهنگی در برگزاری برنامه های مرتبط با ایام غدیرخم بین ادارات و دستگاه‌های مختلف بیان کرد: علاوه بر برنامه های یاد شده، سایر ارگان‌ها اگر برنامه ای در این رابطه دارند باید به سرعت آن را به دبیرخانه بنیاد بین المللی غدیر اطلاع‌رسانی کنند تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های انجام شده در سال‌های گذشته بحث بازسازی واقعه غدیر بود، عنوان کرد: این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی به اجرای طرح‌های اطعام در زمان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث مهمی که نسبت به اجرای طرح‌های اطعام تاکید صورت گرفته، مردمی بودن این طرح است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد با تاکید بر ضرورت توجه به مباحث فرهنگی و دینی جامعه به ویژه جوانان، عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته و برنامه‌هایی برای تحکیم اعتقادات جوانان استان اجرا می‌شود.

حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: در ایام عید غدیر برنامه‌های متعددی در استان برگزار می‌شود ولی به نظر می‌رسد بهتر است علاوه بر این برنامه‌ها، یک جلسه بزرگ و عظیم استانی به صورت واحد در نقطه‌ای مشخص از استان برگزار شود.

کد خبر 4058081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha