۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰:۲۱

رئیس هیئت تنیس روی میز یزد خبر داد:

شناسایی ۴۰۰ استعداد تنیس روی میز در استان یزد

شناسایی ۴۰۰ استعداد تنیس روی میز در استان یزد

یزد- رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد با اشاره به اجرای طرح های استعدادیابی در استان از شناسایی ۴۰۰ استعداد تنیس روی میز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس یزدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادها در زمینه های مختلف، از اصلی ترین عوامل پیشرفت در هر جامعه ای به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای شناسایی استعدادهای بالقوه و فراهم آوری فرصت های بهره وری این استعدادها در زمینه های مختلف صورت گرفته است، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در هیئت تنیس روی میز شاهد رشد چشمگیری در این رشته ورزشی بوده ایم.

رئیس هیئت تنیس روی میز یزد با اشاره به اینکه جایگاه این رشته ورزشی در آمایش هیئت‌ های ورزشی استان از رتبه نهم به چهارم ارتقا یافته است، عنوان کرد: سال گذشته نیز ۴۰۰ استعداد جدید در این زمینه در سطح استان شناسایی شده که برای رشد و تقویت بهتر این رشته ورزشی از حضور این استعدادها استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و آشنایی بیش از پیش خانواده ها با این رشته ورزشی جذاب اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است تا این رشته ورزشی را در بین خانواده ها نیز گسترش دهیم و بتوانیم این رشته را به نوعی همگانی کنیم.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری رقابت های جوانان و نوجوانان به میزبانی یزد را از جمله اقدامات موثر برای رشد و پرورش استعدادهای نهفته در این زمینه دانست و اضافه کرد: از فردا به مدت سه روز در یزد میزبان تنیسورهای سراسر کشور خواهیم بود که در رده جوانان و نوجوانان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با عنوان تور ایرانی در شهر جهانی در سالن ورزشی دانشگاه یزد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تمرینات آمادگی تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات اسلوانی، پس از پایان این رقابت ها به مدت ۱۰ روز در یزد انجام خواهد شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز یزد عنوان کرد: در اردوی تیم ملی تنیس روی میز دو بازیکن از استان یزد در هر رده سنی حضور خواهند داشت که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دنبال می کنند.

کد خبر 4059263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha