۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۵

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم:

خرید و فروش مواد مخدر در جمعه بازار جم/ تعزیرات مستقر شود

خرید و فروش مواد مخدر در جمعه بازار جم/ تعزیرات مستقر شود

بوشهر - رئیس اتاق اصناف شهرستان جم گفت: در جمعه بازار جم مواد مخدر خرید و فروش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خطیب عصر دوشنبه در نشست خبری ضن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران تلاش‌های قابل ستایشی دارند که همراهی و نظارت آنان یاریگر مسئولان است.

وی گفت: اگر مخالف جمعه بازار بوده باشیم اصلا برپا نمی‌شد اما ما موافق آن بودیم به شرطی که فقط برای میوه و تره‌بار باشد که متاسفانه امروز همه چیز در آن معامله می‌شود. جمعه بازار جم امروز محل توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی شده و محل فساد شده است و کاملا غیر بهداشتی است به همین خاطر با آن مخالفیم.

خطیب افزود: طبق قانون شهرداری متولی محوطه سازی روز بازار و بازارهای هفتگی است و به آن‌ها پیشنهاد داده‌ایم اگر نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه در جم گرانی نیست اما بعضی از صنوف گران‌فروشی می‌کنند گفت: وظیفه اتاق اصناف ۹۰ درصد ساماندهی بازار و ۱۰ درصد مبارزه با تخلفات است که آن ۱۰درصد شامل تشکیل پرونده تخلف و ارجاع به تعزیرات حکومتی می باشد که به‌طور کامل انجام می شود.

شهرستان نهاد تعزیراتی ندارد

خطیب با بیان اینکه نهاد تعزیراتی در شهرستان مستقر نشده افزود: مشکل عمده ما در برخورد با گران‌فروشی‌ها نداشتن نهاد تعزیراتی در شهرستان است که مانع از برخوردهای لازم در موارد مختلف می‌شود، همچنین خیلی از جاها دست‌های ما بسته است و در اکثر موارد فقط تعزیرات می‌تواند ورود کرده و برخوردهای لازم را  انجام دهد.

وی سه کار مهم اتاق اصناف در سال گذشته را تأسیس موسسه خیریه کوثر اصناف و ارائه نرخنامه مصوب در سایت اصناف که به‌طور مرتب بروزرسانی می‌شود و راه‌اندازی شهرک صنفی دانست و اضافه کرد: اگر مشکل ما با اداره آبفا حل شود به‌زودی شاهدان شروع به کار این شهرک صنفی خواهیم بود.

کد خبر 4059286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha