۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

انتظار ما افزایش سهم جوانان و بانوان در وزارت ورزش است

انتظار ما افزایش سهم جوانان و بانوان در وزارت ورزش است

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: افزایش سهم جوانان و بانوان، حمایت از سازمان های مردم نهاد و زمینه سازی بکارگیری مدیران جوان دردولت از محورهای مهم انتظارات از وزیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، روحانی در جلسه رای اعتماد به وزارای دولت دوازدهم در معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از دکتر محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: آقای دکتر مسعود سلطانی فر شخصیتی هستند که مدتی در سازمان میراث فرهنگی بودند و بعد به وزارت ورزش وجوانان آمدند. ایشان 35 سال در سمت های مختلف فعالیت کرده و دغدغه جوانان را می شناسد و امیدوارم تلاششان را ادامه بدهند تا روزی که ان شاءالله مجلس شورای اسلامی استقلال سازمان ملی جوانان را تصویب کند که آنگاه شرایط دیگری خواهیم داشت.

وی در ادامه به انتظارات از وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم پرداخت و تصریح کرد: افزایش سرانه فضاهای ورزشی، عدالت در برخورداری از امکانات، کاهش هزینه های سلامت، افزایش سهم جوانان و بانوان، افزایش انضباط مالی، شفافیت در اقتصاد ورزشی، آماده سازی برای میزبانی رویدادهای ورزشی و اهتمام به ترویج ورزش های بومی و استانی، حمایت از سازمان های مردم نهاد و همچنین زمینه سازی به کارگیری مدیران جوان در دولت و جانشین پروری از محورهای مهم انتظارات از وزیر ورزش و جوانان آینده است.

کد خبر 4059703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha