۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز کرمان:

تعامل رسانه و مدیران باید دوطرفه همراه با همدلی باشد

تعامل رسانه و مدیران باید دوطرفه همراه با همدلی باشد

کرمان - مدیرعامل سازمان پارک ها وفضای سبز شهرداری کرمان با اشاره به لزوم ارتقاء سطح علمی و آگاهی روابط عمومی ها گفت: تعامل رسانه و مدیران باید دوطرفه و با همدلی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان سیف الهی پیش از ظهر سه شنبه در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه خدمات شهری گفت: مدیران روابط عمومی باید با گذراندن دوره های آموزشی عکاسی، خبرنگاری و... نسبت به افزایش توانایی خود و سازمان مربوطه به اطلاع رسانی شفاف اقدام کنند تا زمینه ارتباط  بیشتر مدیران با مردم فراهم شود.

وی گفت: روابط عمومی ها باید با ارتقاء سطح علمی و آگاهی در حوزه مرتبط و سازمانی به مانند ذره بین و آینه عمل کنند.

سیف الهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعامل رسانه و مدیران باید دوطرفه و با همدلی همراه باشد، افزود: تعامل رسانه با مدیر باید به گونه ای باشد که منافع سازمان، جامعه و نظام انعکاس یابد و اگر در مسیر خدمت نیز نارسایی هایی وجود داشته باشد، این مسئولیت مدیران و رسانه هاست که با تعامل و همدلی در راه رفع آن گام بردارند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهری کرمان گفت: در شرایط فعلی روابط عمومی ها نیازمند ارتقاء کیفی وضعیت خود بوده و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های سازمان ها  بیش از گذشته احساس می شود.

وی لزوم برگزاری مستمر و منظم جلسات مدیران روابط عمومی های حوزه خدمات شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: این حوزه  می‌تواند در حصول تصمیمات موثر و سازنده و همچنین برنامه ریزی‌های اساسی و کاربردی برای ارتقای سطح کارآمدی روابط عمومی ها موثر واقع شود.

سیف الهی پیشنهاد داد تا روابط عمومی ها مستقل و با استقلال خودشان راهی برای  پیشرفت هر چه بیشتر سازمان خود پیدا کرده و با تعیین خط قرمزهای سازمانی توسط شهردار و واحدهای نظارتی به بهترین وسریع ترین وجه اطلاع رسانی انجام شود.

در پایان این گردهمایی با اهدا لوح از زحمات مدیران روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 4059716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha