۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۵

۹ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

۹ کشته و ۱۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت :در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده های کشور ۹تن کشته و ۱۲ نفر دیگر مجروح شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سر هنگ نادر رحمانی افزود: تصادف کامیون بنز و سواری پراید در استان اصفهان، منجر به کشته شدن ٥ نفر شد. به گزارش پلیس راه کاشان-قم این تصادف در کیلومتر ٣٥ محور قدیم کاشان-قم رخ داده است.

وی درباره این تصادف که ساعت ٤ بامداد سه شنبه اتفاق افتاده، گفت:"علت تصادف تجاوز به چپ راننده کامیون بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی،  همچنین درباره تصادف دیگری که ساعت ١٣:٣٠ دوشنبه در استان اصفهان اتفاق افتاده، توضیح داد:واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ٨٥ محور شهرضا، ٣ نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این تصادف، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

سمنان: واژگونی سواری تندر ٩٠

ساعت ٦:٣٠ صبح سه شنبه ، واژگونی یک دستگاه سواری تندر ٩٠ ، در کیلومتر ٦٢ محور سمنان-دامغان باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٥ نفر شد.
علت تصادف بی توجهی راننده به جلو بوده است.

مازندران: تصادف موتور و عابرپیاده

این بار تصادف در جاده بابل اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه موتور سیکلت با یک عابرپیاده برخورد کرده است. تصادف ساعت ٢١ دوشنبه روی داده و بر اثر آن متاسفانه ٤ نفر مجروح شده اند.

همدان: تصادف ٤ وسیله ای

ساعت ٧:٣٠ صبح سه شنبه، تصادفی ٤ وسیله ای(یک دستگاه مینی بوس بنز، یک دستگاه وانت نیسان و ٢ دستگاه پراید) در کیلومتر ٨ محور غار منجر به مجروح شدن ٢ نفر شد.

به گزارش پلیس راه همدان-کرمانشاه علت این تصادف سبقت غیرمجاز راننده پراید بوده است.

کد خبر 4059889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha