۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

به دلیل غیبت نماینده فومن و شفت در مجلس؛

مراسم بزرگداشت معلم فداکارشفتی«حسن امیدزاده» لغو شد

مراسم بزرگداشت معلم فداکارشفتی«حسن امیدزاده» لغو شد

شفت- رئیس اداره آموزش و پرورش شفت ازلغو مراسم بزرگداشت معلم فداکار«حسن امیدزاده» به دلیل غیبت و حضور نماینده فومن و شفت درجلسه بررسی صلاحیت وزیران در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبرداد.

سالار نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم بزرگداشت معلم فداکار شفتی که قرار بود ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۲۶ مرداد ماه در شفت برگزار شود لغو شد.

وی علت این موضوع را حضور حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی عنوان کرد و افزود: حجت الاسلام افتخاری به عنوان سخنران این مراسم بودند که به دلیل حضور ایشان در جلسات مجلس مراسم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رئیس اداره اموزش و پرورش شفت خاطرنشان کرد: تا روز یکشنبه هفته آتی زمان و روز برگزاری مراسم بزرگداشت معلم فداکار شفتی مرحوم حسن امیدزاده مشخص و ازطریق رسانه ها و خبرنگاران به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است حسن امیدزاده معلم فداکار شفتی در بهمن سال ۷۶ در سانحه آتش سوزی مدرسه روستای بیجارسر این شهرستان بعد از نجات ۳۰ دانش آموز از شعله‌های آتش به شدت از ناحیه سر، صورت و دست سوخت و در شامگاه چهارشنبه ۲۸ تیرماه سال ۹۱ در سن ۵۸ سالگی در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن جان خود را از دست داد.

کد خبر 4060860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha