۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱

فرماندار میناب:

هویت شهرستان میناب را خدشه دار نکنید

هویت شهرستان میناب را خدشه دار نکنید

میناب - فرماندار ویژه میناب گفت: در میناب هیچ گونه مبادی کالای قاچاق وجود ندارد و برخی با دادن عنوان «شهرقاچاق خیز »، به دنبال خدشه وارد کردن به هویت تاریخی و فرهنگی شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر مهدی نخعی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ظرفیتهای کلان در شهرستان میناب  بیان داشت: شهرستان میناب از لحاظ وضعیت جغرافیایی و منطقه ای دارای ظرفیتهای زیادی است که تا کنون به آنها به درستی پرداخته نشده است تا با مشاهده شدن این ظرفیتها فرصت سرمایه گذاری های بزرگ در شهرستان مهیا شود.

نخعی گفت:معرفی ظرفیتهای موجود در هر بخشی می تواند برای توسعه آن شهر مفید و مثمرثمر باشد به گونه ای که نمایش دادن این ظرفیتها و انعکاس دادن آنها در تقویت اقتصادی آن شهر نیز تاثیر خوبی خواهد داشت.

معاون استاندار عنوان داشت: این شهرستان از ذخایر معدنی وسواحل بکر مناسبی برخوردار است که با جذب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری علاوه بر ایجاد شغل این شهرستان را به یک منطقه استراتژیک تبدیل کرد.

نخعی گفت: معرفی ظرفیت های موجود در هر بخش همانند پازلی خواهد ماند که می تواند فضای یک منطقه را دگرگون کرد اما در صورتی که از این ظرفیتها بهره مند نباشیم فضای شهر و منطقه به بن بست تبدیل می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها به جای اینکه از ظرفتهای بالقوه شهرستان که بتواند برای توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کند اخبار شهرستان را مفید جلوه دهند به دنبال مخدوش کردن چهره فرهنگی شهرستان به عنوان میناب «شهرقاچاق خیز »هستند گفت: عنوان دادن شهر قاچاق خیز برای شهرستان میناب بر خلاف واقعیتها صورت گرفته است.

نخعی بیان داشت: شهرستان میناب هیچ مرزی برای ورود قاچاق ندارد وتنها داشته این شهرستان 45 کیلومتر از سواحل بکر وجاذبه های دیدنی آن است که در آن جا هم هیچ گونه کار قاچاقی صورت نمیگیرد.

نخعی تصریح کرد: شهرستان میناب دارای یک بیشنه تاریخی وفرهنگی است  اما برخی در تلاشند تا هویت این شهرستان را خدشه دار جلوه دهند.

کد خبر 4061475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha