۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

آمار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی باید افزایش یابد

آمار شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی باید افزایش یابد

زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آمار شرکت کنندگان درمسابقات قرآن کریم در استان زنجان باید بیشتر از تعداد موجود باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر جنتی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم، افزود: یکی از سیاست ها و وظایف مهم سازمان اوقاف، ترویج و تعمیق معارف قرآنی در شهرستانها و استانها است. 

وی اظهار کرد: باید معارف قرآنی در بین نسل جوان به خوبی تبیین و ترویج شود، چرا که جامعه به ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی بیشتر از گذشته نیاز دارد. 

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان زنجان برگزار می شود و در این مسابقات بیش از دو هزار نفر شرکت کردند که البته این تعداد در شأن شهر شور و شعور حسینی نیست. 

جنتی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر به دوره استانی راه یافته و نفرات برتر هم برای مسابقات کشوری درآذربایجان غربی رقابت خواهند کرد. 

وی گفت: آمار شرکت کنندگان درمسابقات قرآن کریم در استان زنجان باید بیشتر از این باشد و جامعه قرآنی و اساتید قرآنی بسیار در این استان است و انتظار از این استان باید بیشتر از گذشته باشد. 

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: زنجان به شهر حسینی و ولایی معروف است و بایدترویج فرهنگ معارف قرانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

جنتی تصریح کرد:  برنامه های سازمان اوقاف استان زنجان در سالجاری  برنامه محوری خواهد بود  و برای تقویت و توسعه موقوفات برنامه ریزی لازم را کرده و اولویت کار ها توسعه موقوفات است و رسانه ها باید برای توسعه وقف همکاری لازم را با سازمان اوقاف داشته باشند. 

کد خبر 4061514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha