۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ائمه جمعه خدمات نظام را بیان کنند/هشدار نسبت به تضعیف انقلابی گری

ائمه جمعه خدمات نظام را بیان کنند/هشدار نسبت به تضعیف انقلابی گری

الیگودرز- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید نسبت به بیان خدمات نظام اهتمام داشته باشند، نسبت به تضعیف روحیه انقلابی گری در مقابل تفکر سکولار هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی روز گذشته در گردهمائی ائمه جمعه استان در سد و نیروگاه رودبار شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام می فرماید: «بهترین امت من کسی است که مردم را بسوی خدا بخواند و بندگان خدا را دوستدار او سازد...» اظهار داشت: یکی از روش های الهی در تبلیغ دین بشارت و انذار است.

خطر نفوذ فرهنگی از همه خطرات بیشتر است

وی با بیان اینکه امام جمعه هم هشدار می دهد و هم امید ایجاد می کند، هم نقد منصفانه می کند و هم حمایت واقع بینانه دارد، تصریح کرد: امید آفرینی، بیان خدمات نظام، بیان پروژه های سد سازی و نیروگاه، جاده سازی، پزشکی، گاز رسانی، محرومیت زدائی، رشد علمی، ایجاد امنیت و توجه به دین و معنویت مثل نماز جمعه و اعتکاف از جمله مطالبی است که ائمه جمعه باید نسبت به بیان آنها اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نسبت به تضعیف روحیه انقلابی گری در مقابل تفکر سکولار و لیبرال و عافیت طلب هشدار داد و افزود: خطر نفوذ فرهنگی از همه خطرات بیشتر است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: نفوذ فرهنگی باعث تزلزل نظام خانواده و متلاشی کردن نظام فکری و فرهنگی جوانان می شود؛ لذا رسالت ائمه جمعه است تا به مقابله با نفوذ فرهنگی بپردازند.

اعتقاد به امامت و ولایت ضامن بقای در صراط مستقیم

وی همچنین نسبت به توجه به مشکلات مردم، بیکاری، بروکراسی اداری و کم توجهی مسؤلان به مردم هشدار داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عید غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: اعتقاد به امامت و ولایت ضامن بقای در صراط مستقیم است.

آیت الله میرعمادی بر ضرورت بهره گیری از سیره علوی در راستای تکامل معنوی جامعه تاکید کرد.

وی همچنین بر دنبال کردن جدی مطالبات رهبری از سوی مسؤلان در حوزه های تولید و اشتغال، سبک زندگی و... تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه باید از فرصتی که نظام اسلامی در اختیار شان قرار داده است برای تبلیغ دین خدا و هدایت مردم استفاده کنند و در این راه از ظرفیت هایی همچون صدا و سیما و فضای مجازی بهره ببرند.

کد خبر 4061697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha