۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

معاون استان های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به کاهش آسیب های اجتماعی در کشور

توجه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به کاهش آسیب های اجتماعی در کشور

مشهد- معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان تلاش می کند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی دارابی صبح پنجشنبه در دیدار مدیران سازمان تبلیغات اسلامی شرق کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارکرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک قرارگاه فرهنگی با پیروی از  فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران  و با روحیه جهادی وظایف خود را انجام می دهد.

وی افزود: در این مسیر سازمان تبلیغات اسلامی  با ساماندهی شبکه بزرگ تبلیغ شامل ۴ هزار طلبه به مشاوره دینی و کمک های معنوی به روستائیان سراسر کشور پرداخته است.

 معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه های فرهنگی گفتمان سازی در مساجد، مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه دنبال شده است.

درابی تاکید کرد: توجه به حوزه آسیب های اجتماعی یکی دیگر از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی بوده که برنامه ریزی های لازم در این بخش انجام شده است و امیدواریم بتوانیم شاهد کاهش این آسیب ها در کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده درماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان موضوع تفسیر قرآن دنبال شد و باعث گردید تا عطر کلام وحی در کل کشور پیچیده شود.

کد خبر 4061746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha