۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

رئیس دادگستری ایلام خبر داد:

برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام

برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام

بدره-رئیس دادگستری استان ایلام از برخورد جدی با حمل کنندگان سلاح و مهمات غیر مجاز در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم امروز در بازدید از دادگستری شهرستان بدره اظهار داشت: توجه مسئولان قضایی شهرستان به اجرای صحیح و کامل قانون ضروری است.

وی افزود: برخورد قاطع و قانونی با سارقان، مجرمین مواد مخدر باید مد نظر قرار گیرد.

رزم اظهارکرد: برای حفظ محیط زیست که از منابع و سرمایه های مهم این استان و شهرستان بدره است، باید در مورد جرائم زیست محیطی ، تصرف  اراضی ملی ، قطع درختان ، تهیه زغال و آتش سوزی های مراتع و جنگل ها با دقت و قاطعیت برخورد شود.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق طرح هادی روستاها باید مورد توجه قرار گیرد و حفظ حریم روستاها از سوی دادگستری شهرستان مورد نظر واقع شود.

رزم تصریح کرد: گشت های پلیس باید تقویت و افزایش یابد، ایست و بازرسی های در ورودی و خروجی های شهرستان به سطح مناسبی افزایش داشته باشد تا امنیت منطقه ارتقا پیدا کند.

رزم در این دیدار ، اسلحه و مهمات را یکی دیگر از موارد مورد بررسی دستگاه قضایی در شهرستان دانست و گفت: باید به صورت جدی با  حمل کنندگان سلام و مهمات غیر مجاز برخورد شود.

وی تاکید کرد: مسائلی مانند تشکیل هیئت صلح ، توجه به جاده های ارتباطی، تاکید بر اصلاح ترمیم جاده جابر به شهرک ولیعصر به خاطر وجود موج های زیاد، نداشتن خط سفید وسط جاده و عدم وجود علایم هشداردهنده باید به صورت فوری مد نظر قرار گیرد تا زمینه بروز حوادث و سوانح در این زمینه کاهش پیدا کند.

برخورد قاطع با مجرمین در شهرستان بدره

رئیس دادگستری بدره هم در این دیدار اظهار کرد: تمام تلاش دادگستری بدره به منظوربرقراری امنیت، برخورد قاطع با مجرمین و احقاق حق تا اجرای کامل قانون صورت خواهد گرفت.

اسماعیل قمری با تشکر از پیگیری و توصیه های رئیس کل دادگستری ایلام گفت: مطابق قانون اساسی و سایر قوانین جاری کشوردر بخش های مختلف  به پاسداشت قانون مبارزه با مجرمین و برنامه های مربوط به پیشگیری از وقوع جرم خواهیم پرداخت.

فرماندار بدره هم در این دیدار با تشکر از پیگیری های رئیس کل دادگستری ایلام گفت: استقرار دادگستری در بدره از مطالبات مهم شهرستان و مسولان بودکه با توجه و مساعدت دادگستری استان ایلام محقق شد.

سیروس مرادحاصلی اضافه کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه سه هزار متر مربع زمین جهت احداث ساختمان مستقل دادگستری توسط مردم اهدا شده است هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی تاکید کرد: در شورای تامین شهرستان و همچنین شورای اداری مسائل را مطرح کرده و پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 4061771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha