۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد:

لزوم توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه فروش و خدمت مشترکان توانیر

لزوم توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه فروش و خدمت مشترکان توانیر

تبریز - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه فروش و خدمت مشترکین این شرت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل کاظمی پنجشنبه در نشست هم اندیشی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه این شرکت عنوان و تصریح کرد: این جلسات هم اندیشی ابهامات و چالش های حوزه منابع انسانی را بر طرف کرده و همچون چراغ راهی برای ادامه مسیر می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تعریف یک برنامه فشرده برای واحدهای مختلف شرکت تا پایان سال خبر داد و افزود: این برنامه با تعریف یک سری شاخص ها ی اساسی آغاز شده و توسط کمیته های تعیین شده در پایان سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی کاهش زمان واگذاری انشعاب را یکی از این شاخص ها عنوان کرد و افزود: گسترش کاربرد GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) برای کاهش هزینه ها و نصب کنتورهای هوشمند فهام از برنامه های تعیین شده هستند.

کاظمی ادامه داد: کاهش تلفات انرژی، مدیریت مصرف، کاهش انرژی توزیع نشده، بهبود ضریب بهره وری و جلب رضایت مشتریان از دیگر شاخص اساسی در هدفگذاری امسال هستند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان بر توسعه خدمات الکترونیکی در حوزه فروش و خدمت مشترکین و افزایش شاخص های قابلیت اطمینان شبکه تاکید کرد.

کد خبر 4061772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha