۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

رئیس اداره بهزیستی نهبندان:

اعتبارات بهزیستی نهبندان ۹۶ درصد افزایش یافت

اعتبارات بهزیستی نهبندان ۹۶ درصد افزایش یافت

بیرجند- رئیس اداره بهزیستی نهبندان از افزایش ۹۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای این سازمان در سال جاری خبر داد.

9به گزارش خبرنگار مهر، محمد بارانی صبح پنج شنبه در جمع کارکنان بهزیستی نهبندان اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای شهرستان، امسال دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به این اداره اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این اعتبارات برای احداث مجتمع حمایتی شهر شوسف و تکمیل و نگهداری اداره شهرستان تخصیص یافته است، بیان کرد: از این میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای احداث مجتمع حمایتی شوسف و ۳۰۰ میلیون ریال بابت تکمیل و تجهیز اداره شهرستان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهبندان همچنین به رشد اعتبارات ابلاغی اداره در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی و اشتغال شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این ارتباط امسال بالغ بر شش میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال به شهرستان اختصاص یافته است.

مناسب سازی بیش از ۴۷ درصد ادارات شهرستان

بارانی همچنین از مناسب سازی بیش از ۴۷ درصد ادارات شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر مناسب‌سازی در شهرستان در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات شهرستان در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفته اند، عنوان داشت: ارزیابی های صورت گرفته بر اساس شاخص ورودی ادارات و سطح شیب دار (رمپ) انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهبندان با بیان اینکه این اداره ۱۱۲۰ معلول را تحت حمایت خدمات مستمر و غیر مستمر دارد، بیان داشت: در سال گذشته برای این افراد بالغ بر دو  میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال در زمینه های گوناگون از قبیل درمان، تحصیل، اشتغال، لوازم کمک توانبخشی، نگهداری معلولین ارائه خدمات مددکاری و مشاوره هزینه شده است.

بارانی اضافه کرد: از این میزان ۱۱۰ میلیون ریال در زمینه مناسب سازی منزل، محیط کار و اتومبیل معلولین جسمی حرکتی بوده است

کد خبر 4061825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha