۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶

معاون اول استاندار ولگاگراد:

هدف ولگاگراد توسعه مناسبات پایدار با مازندران است

هدف ولگاگراد توسعه مناسبات پایدار با مازندران است

ولگاگراد - معاون اول استاندار ولگاگراد گفت: هدف ما همکاری کوتاه مدت با ایران و مازندران نیست بلکه می خواهیم با درک قوانین به توسعه مناسبات پایدار اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، الکساندر دارژدئیف پیش از ظهر پنجشنبه در نشست کاری مدیران دولتی استان ولگاگراد و مازندران با تاکید بر ترسیم نقشه کاری و راه برای توسعه مناسبات بین مازندران و ولگاگراد اظهار داشت: امیدواریم سطح مناسبات بین دو منطقه افزایش یابد.

وی با اظهار اینکه روند مناسبت و مبادلات به سمت بهبود و توسعه پیش رفت از همکاری مسئولان مازنردان تقدیر کرد.

معاون اول استاندار ولگاگراد به ظرفیت های سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: یکی از پروژه ها، نوسازی جوشکاری از طریق انفجار و ایجاد تولید منیزیوم فلزی است واستانداری ولگاگراد کار ایجاد محوطه تولید آلمینیوم را در استان ایجاد کرده و در آن رژیم حقوقی ویژه ای برای فعالیت تجاری و کسب و کار در نظر گرفته است.

وی ازسرمایه گذاران برای شرکت در ایجاد تولیدات در حوزه آلومینویم در این محوطه دعوت کرد و گفت: تولیدات محصولات نیم ساخته آلومینیوم، ساخت و سازهای آلومینویم بزرگ برای بخش ساختمان و انرژی، پنل های جدید پایه آلومینویم نسوز، قطعات یدکی برای تولید کشتی ها و شناورهای غیرنظامی، کالاهای ورزشی، ابزار و محصولات مصرف عمومی از جمله زمینه های سرمایه گذاری در ولگاگراد است.

کد خبر 4061867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha