۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷

امام جمعه قرچک:

آزادگان سرافراز نماد و نشانه صبر و پایداری هستند

آزادگان سرافراز نماد و نشانه صبر و پایداری هستند

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: آزادگان سرافراز نماد و نشانه صبر و پایداری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در مراسم چهارمین همایش الماس های در خشان شهرستان قرچک که با حضور سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، مصطفی زینت بخش، معاون عمرانی فرمانداری قرچک، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان قرچک، آزادگان سرافراز، اصحاب رسانه و سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت:  ۲۶ مرداد سال روز ورود آزدگان به میهن اسلامی است.

وی افزود: آزادگان سر افراز از دیده گاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مانند الماس در خشان در تاریخ  ایران  و جهان می درخشند و همیشه در تاریخ ماندگار هستند.

امام جمعه قرچک گفت: آزادگان سرافراز نماد و نشانه صبر، ایستادگی و پایداری هستند که سلامتی خود را در این راه تقدیم نظام کردند و آبروی نظام ومردم ایران را در جامعه بین المللی حفظ کردند.

وی در ادامه برای همه آزادگان سرافراز میهن اسلامی به خصوص آزدگان شهرستان قرچک آرزوی توفیق سلامتی  کرد و گفت: باید خاطرات این عزیزان ضبط و نگهداری شود و ایستادگی و مقاومت آنها را به نسل جوان انتقال دهیم تا بدانند که آسایش این سرزمین را مدیون چه کسانی هستیم .

کد خبر 4061883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha