۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰

در چهارمحال و بختیاری؛

کیفیت ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد افزایش می یابد

کیفیت ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد افزایش می یابد

شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: کیفیت ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد در این استان افزایش می یابد.

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  با توجه به اهمیت امنیت غذا و درمان طرحی با عنوان پوشش کامل خدمات بهداشتی و درمانی برای نیازمندان در چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طرح مورد نظر شامل پروژه هایی از جمله کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان با هدف کمی ۲۴ هزار خانوار، کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان با هدف کمی ۱۱ هزار و ۵۵۰ نفر و همچنین کمک به پرداخت بیمه خدمات درمانی مددجویان شهری با هدف هشت هزار و ۸۸۳ نفر است.

ملکپور در ادامه تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تحقق پروژه های این طرح اعتباری بالغ بر ۳۶ هزار و ۵۵۵ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: از نتایج اجرای این پروژه ها تدوین سند جامع سلامت مددجویان با رویکرد پیشگیری قبل از درمان، گسترش سطح خدمات بیمه درمانی پایه و تکمیلی، توجه و تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه و توسعه خدمات بهداشتی، تقویت و گسترش سیستم ارجاع و پزشک خانواده، بهره گیری مطلوب از خدمات واحدهای بهداشتی و درمانی، توسعه و پوشش حمایتی برنامه ی رفع سو تغذیه با اولویت زنان باردار و کودکان و همچنین تعیین بسته های خدماتی متناسب با نیاز مادی و معنوی نیازمندان است.

کد خبر 4061932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha