۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

استاندار کردستان:

شوراهای شهر مناسب سازی معابررا تا پایان دوره چهار ساله انجام دهند

شوراهای شهر مناسب سازی معابررا تا پایان دوره چهار ساله انجام دهند

سنندج – استاندار کردستان گفت: شورا های اسلامی شهر و روستا با شروع فعالیت خود برنامه ریزی به منظور مناسب سازی شهر و روستاها را تا پایان دوره چهار ساله خود انجام دهند.

به گزارش خبرنگارمهر، عبد المحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان که در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کار مناسب سازی علمی و فنی است، گفت: توجه به رنگ ها نمونه های بخش علمی و بخش مهندسی آن نیز به علم و تجربه باز می گرددکه باید به آن توجه کرد.

 استاندار کردستان اظهار کرد: دستگاه ها در طراحی مناسب سازی های دستگاه خود می بایست از مشاوران ذی صلاح استفاده کنند.

وی افزود: هر معلول حق استفاده از تمام امکانات و فضا های عمومی شهر را دارد و باید برای این موضوع اقدامات لازم انجام گیرد.

زاهدی گفت: ابتدای شهریور ماه شورا های اسلامی شهر و روستا فعالیت رسمی خود را آغاز می کنند و انتظار می رود که در طول دوره چهار ساله فعالیت خود برنامه ریزی برای مناسب سازی فضا های شهر را انجام دهند و تا پایان دوره این مهم را به پایان برسانند.

استاندار کردستان به روستا های داری معلول اشاره کرد و گفت: طبیعتا تمامی روستا ها معلول ندارند اما اگر روستایی حتی یک معلول داشته باشد باید مناسب سازی های لازم از محل اعتبارات دهیاری ها انجام گیرد.

وی تاکید کرد: دستگاه های دولتی ساختمان های در دست احداث خود را با نظر مشاوران مناسب سازی بسازند و شهرداری نیز در صورت نبود استاندارد های مناسب سازی پایان کار ساختمان ها را تایید نکند.

زاهدی افزود: دستگاه های دولتی ساختمان های قدیمی خود را با نظر مشاوران مناسب سازی کنند و این مهم نیز اعتباری زیادی را در بر نمی گیرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: از طریق سازمان بهزیستی محلات دارای معلول شناسایی شوند واقداماتی در خصوص تامین فضای ورزشی و تفریحی آنها انجام دهند.

کد خبر 4061953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha