۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

مدیر کل بهزیستی استان کردستان:

توجه به معلولان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

توجه به معلولان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

سنندج مدیر کل بهزیستی استان کردستان گفت: اهداف ستاد مناسب سازی و توجه به تامین نیازهای معلولان باید به صورت یک مطالبه عمومی در بین مردم و مسئولان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صباح قریشی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کردستان که در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: اولین جلسه ستاد در سال جاری را با حضور نمایندگان جامعه معلولین و نماینده انجمن ها برگزارکرده ایم.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: هیچ موقع نباید نا امید شویم که نمی توانیم کاری را انجام دهیم چون این روشندلان این موضوع را ثابت کردند و کار هایی که افراد عادی توانایی انجام آن را نداشتند را انجام دادند.

به گفته وی، مناسب سازی معابر شهری واماکن عمومی کار کوچکی است که می توانیم برای معلولان انجام دهیم.

قریشی گفت: اهداف ستاد مناسب سازی باید به صورت یک خواسته درونی و وظیفه شرعی باشد و تا خود ما نخواهیم نمی توانیم کاری را انجام دهیم.

مدیر کل بهزیستی استان کردستان عنوان کرد: امید است مسئولان در تمام استان افراد معلول را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند و مناسب سازی ساختمان های عمومی خود را مناسب سازی کنند.

وی افزود: نسبت به چهار سال گذشته که فعالیت خود را آغاز کردیم پیشرفت های زیادی در بحث مناسب سازی معابر داشته ایم اما از اهداف اصلی خود باز هم به دور هستیم.

قریشی با تاکید بر پیگیری مصوبات، گفت: انتظار می رود که این خواسته ها تنها به بهزیستی اختصاص داده نشود و به عنوان یک حقوق شهروندی تمام ادارات پای کار بیایند.

کد خبر 4061956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha