۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۱

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

دمای هوای اصفهان تغییر محسوس نخواهد داشت/آران گرم‌ترین نقطه استان

دمای هوای اصفهان تغییر محسوس نخواهد داشت/آران گرم‌ترین نقطه استان

اصفهان - رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: تا ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت و در گرم‌ترین ساعت ۳۸ درجه و در سردترین ساعات دمای ۲۳ درجه را تجریه خواهیم کرد.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های ضعیف بر استان است و بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا کمی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مناطقی از جمله غرب و جنوب استان وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش خفیف وجود دارد، افزود: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان داشت: امروز و فردا وضعیت جوی شهر اصفهان نیز صاف تا کمی ابری و در عصر با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و همین وضعیت را در شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان، نجف‌آباد، تیران و دهق و علویجه نیز خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در طول امروز و فردا آران و بیدگل با بیشینه دمای ۴۱ درجه گرم‌ترین نقطه استان و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان است.

خدابخش اضافه کرد: همچنین در طول ۲۴ ساعت اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۳۸ درجه را تجربه می‌کند و کمینه دمای اصفهان نیز ۲۳ درجه خواهد بود.

کد خبر 4061970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha