۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۱

سرمربی صنعت نفت آبادان:

بازیکنان جایگزین صنعت نفت آبادان خوب عمل نکردند

بازیکنان جایگزین صنعت نفت آبادان خوب عمل نکردند

بوشهر - سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: دو تعویض اجباری داشتیم و بازیکنان جایگزینمان خوب عمل نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند پنجشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان جایگزین ما در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند و شکست خوردیم.

وی اضافه کرد: در این مسابقه دو تعویض اجباری را داشتیم و از نفرات جایگزین استفاده کردیم که بازیکنان جایگزین نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: وظایف این بازیکنان را به آنها گوشزد کرده بودیم ولی از انجام وظیفه خود کوتاهی کردند و باعث شد تا نتیجه را در نیمه دوم واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان صنعت نفت آبادان محدود هستند و در سطح بازیکنان اصلی ما نیستند و این تفاوت سطح باعث شده تا نتوانیم به خوبی نتیجه بگیریم.

کمالوند ادامه داد: از علی عبدالله‌زاده انتظار بیشتری داشتم؛ در دو بازی خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته است و این در حالی است که در بازی‌های داخل خانه بازی خوبی را انجام می‌دهد و باید این موضوع را آسیب‌شناسی کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد داوری این مسابقه صحبت خاصی ندارم، افزود: جو ورزشگاه جم بسیار خوب بود و از وضعیت ورزشگاه راضی هستم؛ تماشاگران پرشور و مودبی را در جم دیدم.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم پنجشنبه‌شب در ورزشگاه تختی جم برگزار شد که با نتیجه دو بر یه به سود پارس جنوبی جم پایان یافت.

کد خبر 4062101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha