۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۵

معاون ورزش و جوانان یزد:

بخش خصوصی باید از فوتبال استان یزد حمایت بیشتری داشته باشد

بخش خصوصی باید از فوتبال استان یزد حمایت بیشتری داشته باشد

یزد- معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به جایگاه فوتبال استان و وضعیت تیم یزد گفت: بخش خصوصی باید از فوتبال استان حمایت بیشتری داشته باشد.

ابوالفضل کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از بی مهری بخش خصوصی نسبت به تیم داری در عرصه فوتبال استان اظهار داشت: شایسته است بخش خصوصی با ورود به عرصه فوتبال و تیم داری در این زمینه از فوتبال استان حمایت بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکجا بخش خصوصی ورود کرده موفقیت هم به دنبال داشته است افزود: نمونه بارز آن موفقیت فوتبال ساحلی یزد است که در طول سال‌های گذشته با حمایت بخش خصوصی رشد قابل توجهی پیدا کرد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت فوتبال ساحلی مورد حمایت جدی بخش خصوصی باشد اما تیم فوتبال به صورت دولتی یا از سوی هیئت فوتبال اداره شود عنوان کرد: هیئت فوتبال استان باید تلاش کند تا بسترسازی مناسبی برای حضور بخش خصوصی فراهم شود و به هر شکلی که می تواند زمینه جذب بخش خصوصی به فوتبال را فراهم کند.

وی با بیان اینکه باید دلایل رویگردانی بخش خصوصی از فوتبال ریشه ای بررسی شود اظهار داشت: در حال حاضر بخش خصوصی انگیزه ای برای ورود به فوتبال ندارد اما در سایر بخش ها تا حدی فعالیت می کند.

کارگر با اشاره به فعالیت های ورزشی و تلاش برای حضور گسترده مردم در این زمینه افزود: خوشبختانه استان یزد در ورزش همگانی رشد بسیار خوبی نسبت به استان‌ های دیگر داشته که اگر در این زمینه مساعدت و همکاری ها ادامه یابد می توان همه ورزش ها را همگانی کرد.

وی لازمه رشد و پیشرفت در ورزش را شناسایی و دسته بندی اولویت ها برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم در ورزش رشد چشمگیری داشته باشیم باید بر اساس اولویت ها برنامه ریزی و اجرایی کرد.

کد خبر 4062374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha