۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشفیات سلاح در زنجان ۱۱۱درصد رشد دارد

کشفیات سلاح در زنجان ۱۱۱درصد رشد دارد

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کشفیات سلاح شکاری و کمری در زنجان ۱۱۱درصد رشد دارد.

سرهنگ علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشفیات سلاح شکاری و کمری طی چهار ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۱ درصد رشد دارد، گفت: طی این بازه زمانی ۱۵۸ قبضه سلاح شکاری و قبضه در استان کشف شده است. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان کشف سلاح گرم در استان رشد خوبی داشته و با قاچاقچیان اسلحه  برخورد لازم انجام می گیرد. 

فرمانده انتظامی استان زنجان از افزایش  کشف کالای قاچاق در استان زنجان طی چهار ماهه سالجاری خبر داد و گفت:  طی سالجاری مبارزه با قاچاق کالا اولویت پلیس زنجان است. 

آزادی تاکید کرد: پدیده قاچاق اقتصاد کالا کشور را بیمار کرده و با گسترش آن، بخش تولید، اشتغال کشور صدمه‌دیده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می‌شودو به تبع آسیب های اجتماعی هم افزایش می یابد. 

وی افزود: یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف کالای خارجی در کشور است چراکه باید یک الگوی مصرف صحیح در کشور برنامه‌ریزی شود تا اقتصاد سالم رونق پیدا کند و در این میان باید رسانه ها تولید داخلی را تقویت کنند. 

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاق کالا کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر انداخته و موجب تبعیض، بی‌عدالتی و تجمل‌گرایی و فرهنگ مصرف‌زدگی می‌شود و در این میان مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم ملی است و  در این راستا تمام اقشار جامعه باید نسبت به مصرف کالای داخلی مبادرت کنند و جلوی رونق کالای خارجی را بگیرند. 

آزادی گفت: در راستای تحقق شعار سال اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال  پلیس با قاچاق کالا به جد مبارزه می کند. 

کد خبر 4062838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha