۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱

نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار برگزار شد

سومین نشست هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار توسط نماینده انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران، در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نشست هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. در این نشست موضوع رهبری تغییر و تحول در پروژه های مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار مطرح شد.

در بخش علمی نشست، دکتر سامان پیشوایی با تشریح علل توجه به تغییر و تحول در سازمان‌ها قبل و بعد از پیاده سازی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار مطالب مهمی را عنوان کرد. همچنین تجربه موفق همکاری شهرداری تهران با دانشگاه علم و صنعت و روند اجرای پروژه و وضعیت فعلی گام‌های اجرایی پروژه در این نشست تشریح شد.

در سومین نشست از سری نشست‌های هم اندیشی در مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار که توسط نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران برگزار می‌شود، نمایندگان سازمان‌های دولتی و خصوصی حضور یافتند.

نماینده انحصاری انجمن حرفه‌ای های مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران (abpmp) از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علم و صنعت است و موفق به برگزاری نشست هایی در زمینه فرایند های کسب و کار شده است.

کد خبر 4063103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha