۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اجرای ۲پروژه کلیدی در لرستان/گام بزرگی برای توسعه برداشته‌شده است

اجرای ۲پروژه کلیدی در لرستان/گام بزرگی برای توسعه برداشته‌شده است

دورود- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اجرای ۲ پروژه کلیدی راه‌آهن و آزادراه در لرستان گفت: گام‌های بزرگی برای توسعه استان برداشته‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر شنبه در بازدید از پروژه های راه آهن و آزادراه در لرستان اظهار داشت: امروز از دو پروژه مهم و اساسی استان شامل آزادراه خرم آباد- اراک و راه آهن بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه تلاش و جدیت استاندار لرستان در اجرای این پروژه ها قابل تقدیر است، تصریح کرد: با همت و تلاش مدیریت ارشد استان کارهای اساسی در لرستان شکل گرفته است، این اقدامات یادگار ارزشمند و باقیات و صالحات در استان خواهد بود.

اجرای ۲ پروژه کلیدی در لرستان توسط قرارگاه خاتم

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه انصافا قرارگاه خاتم در توسعه و پیشرفت استان سهم اساسی داشته است و دو پروژه کلیدی توسط این نهاد در استان در حال اجرا است، افزود: بر اساس آمار در این پروژه ۳۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه پروژه های راه آهن و آزادراه به غیر از اینکه برای استان مهم هستند، در سطح ملی هم مهم هستند، گفت: اجرای این دو پروژه نشان از تحقق شعار رهبری در زمینه اینکه می توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم، دارد.

وی افزود: سفارش رهبر معظم انقلاب، پیشرفت استان با اجرای کارهای زیربنایی و بزرگ است که این دو پروژه نمونه کارهای بزرگ است.

پروژه های راه آهن و آزادراه ۲ خدمت بزرگ نظام در لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اجرای دو پروژه راه آهن لرستان و آزادراه موجب توسعه اقتصادی، پیشرفت منطقه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می شود و در حوزه حمل و نقل و صرفه جویی انرژی تاثیرات فروانی خواهد داشت.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه از مجموع مدیران و جوانان مومن که در این ۲ پروژه در حال فعالیت هستند تقدیر می کنم، افزود: پیشنهاد ما به مدیران این است که مردم را به بازدید پروژه ها بیاروند.

وی با اشاره به اینکه اولین گام توسعه و پیشرفت در هر استان راه دسترسی است، اظهار داشت: گام های بزرگی برای توسعه استان برداشته شده است و یقینا یکایک مردم از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از پروژه های آزادراه خرم آباد- اراک و راه آهن لرستان به عنوان دو خدمت بزرگ نظام و دولت در لرستان یاد کرد.

کد خبر 4063268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha