۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۴

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد خبر داد:

نیاز به حمایت‌های ویژه مسئولان یزد برای میزبانی از زائران اربعین

نیاز به حمایت‌های ویژه مسئولان یزد برای میزبانی از زائران اربعین

یزد- معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به لزوم ارائه خدمات گسترده و شایسته به زائران اربعین گفت: در میزبانی از زائران اربعین به حمایت های ویژه استان نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی استادی عصر امروز در نشست ستاد اربعین استان یزد به تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت و اظهار داشت: برای سال جاری دو موکب پیش بینی شده که یکی از آنها با همکاری دانشگاه پزشکی و بسیج جامعه پزشکی تنها به ارائه خدمات درمانی اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه موکب دیگر برای اسکان و تغذیه ۵ هزار زائر پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به تجربه سال پیش، موکب درمانی برای ارائه خدمات به هزار نفر پیش بینی شده و محلی نیز برای شارژ تلفن همراه با ظرفیت هزار و ۷۰۰ دستگاه آماده شده است.

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد با اشاره به محل اسکان ۵ هزار نفری عنوان کرد: سال پیش مکان این اسکان را طی بازدیدی تامین کردیم و امکانات و زیرساخت های لازم فراهم شده و پذیرایی خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امسال پیش بینی تعداد بیشتری از زائران شده است، افزود: قرار شد برای امسال وسعت بیشتری در نظر گرفته شود و به تبع آن امکانات نیز افزایش یابد و خدمات به نحو مطلوبتری ارائه شود.

استادی با تاکید بر اینکه موضوع موکب داری نیاز به پشتیبانی استان دارد، اظهار داشت: ما با امکاناتی که در اختیار داریم وارد شده ایم ولی انتظار حمایت بیشتری نسبت به سال گذشته داریم تا کار خوبی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت موجود که ارائه خدمات برای ۵ هزار نفر عدد زیادی است، تامین ملزومات خواب و امکانات پذیرایی و فاصله بین مکان استقرار تا طبخ غذا به تدابیر و حمایت های ویژه نیاز دارد.

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم در ارائه خدمات اضافه کرد: برخی خدمات را مردم عادی به عنوان نذر خدمت ارائه کردند و امسال با توجه به حضور تیم ۵۰ نفره ای از پزشکان، نیروهای ستادی نیز بیشتر خواهند شد.

وی همچنین از توزیع رایگان دارو در بین بیماران خبر داد و گفت: سال گذشته کسانی که در موکب ارائه خدمت می کردند، لحظه ای استراحت نداشتند و خدمات پزشکی به صورت مکرر انجام می شد که امسال برای بهبود ارائه خدمات نیاز به پشتیبانی ویژه داریم.

کد خبر 4063693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha