۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

معاون فرماندار آران و بیدگل:

مجهزترین پلی کلینیک تخصصی شمال اصفهان بهره برداری می شود

مجهزترین پلی کلینیک تخصصی شمال اصفهان بهره برداری می شود

آران و بیدگل - معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی یکی از مجهزترین پلی کلینیک های تخصصی شمال اصفهان به پایان رسید و تا یک ماه آینده این مرکز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد یوسفیان پیش از ظهر یکشنبه، در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات و ارگان های شهرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یکی از بزرگترین و مجهزترین پلی کلینیک های تخصصی شمال استان اصفهان که از دو سال قبل در آران و بیدگل آغاز شده بود به پایان رسید و تا یک ماه آینده این مرکز افتتاح می شود، اظهار داشت: با آماده شدن پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در آران و بیدگل بهره مندی بیش از ۷۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی فراهم می شود.

وی اجرای این طرح را یکی از بزرگترین خدمات دولت در چهار گذشته در آران و بیدگل معرفی کرد که باید متناسب با بزرگی طرح، کار اطلاع رسانی آن به مردم نیز درست و شایسته انجام شود.

معاون فرماندار آران و بیدگل به نزدیکی هفته دولت اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی ها هر آنچه که واقعیت دستگاه در خدمت رسانی به مردم است را منتشر کنند.

وی با اشاره به نقش والای روابط عمومی ها به عنوان چشم بینای هر اداره اظهار داشت: نگاه ابزاری به روابط عمومی ها ظلم به این قشر زحمت کش است چراکه روابط عمومی ها به عنوان واسط بین مردم و مسئولان و سپس اطلاع رسان عملکرد دستگاه اطلاعات صحیح را به مردم برسانند تا موجب ایجاد شادی و آرامش در زندگی مردم شوند و این خود مهمترین رسالت روابط عمومی  هاست.

یوسفیان تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها اطلاعات درست به مردم ندهند افراد سود جو اطلاعاتی نادرست و خلاف واقع منتشر می کنند و این خود از اثر بخشی اداره و دولت کم کرده و موجب شکاف مردم و مسئولان می شود.

وی به اصل کرامت انسانی در بین روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: رعایت اصل کرامت انسانی موجب ایجاد تعهد در فرد و در نتیجه دادن اطلاعات صحیح به مخاطبان خود می شود.

معاون فرماندار آران و بیدگل به کار روابط عمومی به عنوان یک وظیفه و کار فرهنگی مهم اشاره کرد و اظهار داشت: کار روابط عمومی با اطلاع رسانی موجب تسهیل در رفع امور روزمره مردم می شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن شعار مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: این به عنوان یکی از وظالیف روابط عمومی ادارات است که در جهت تبدیل این شعار حساب شده، به عنوان یک اندیشه در ذهن مردم عمل کنند.

کد خبر 4064101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha