۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱

از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اجرا می‌شود؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» در یزد

برگزاری مسابقه کتابخوانی «چشمه جاوید» در یزد

یزد ـ دبیر ستاد مبشر غدیر گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چشمه جاوید» با هدف ترویج فرهنگ غدیر از سوی مرکز فرهنگی مبشران برگزار می شود.

محمدرضا پیرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقه برای آشنایی بیشتر عموم مردم با مباحث غدیر و ولایت امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به این که منبع این مسابقه کتاب «چشمه جاوید» است، گفت: این مسابقه از اول شهریور تا سی ام شهریور برگزار می شود و به برندگان آن جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

دبیر ستاد مبشران غدیرعنوان کرد: به برگزیدگان این مسابقه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش۵۰۰ هزار تومان، ۱۰ کارت خرید فروشگاه رفاه به ارزش ۲۰۰ هزار تومان و پنج کارت هدیه به ارزش ۵۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

پیرنیا تاکید کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند به نشانی mobasherghadir.ir و سامانه هوشمند mobasheran_bot@ مراجعه واز جوایز ارزنده ای که مد نظر گرفته شده بهره مند شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد افزود: شرکت کنندگان می توانند برای اطلاع از اعلام نتایج مسابقه به سایت مبشران و کانال تلگرامی به نشانی mobasherghadir@ مراجعه کنند.

کد خبر 4064206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha