۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱

بانک جهانی از افزایش کمکهای خود به افغانستان خبر داد

بانک جهانی از افزایش کمکهای خود به افغانستان خبر داد

معاون آسیای جنوبی بانک جهانی در دیدار با رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان از افزایش کمکهای این بانک به افغانستان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، ریاست اجرائی دولت وحدت ملی افغانستان با انتشار خبری اعلام کرد که «انیتا دکسن» معاون آسیای جنوبی بانک جهانی در دیدارش با «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی رئیس اجرایی دولت وحدت ملی این کشور اعلام کرد که کمکهای بانک جهانی به افغانستان افزایش می یابد.
 
دکسون همچنین در این  دیدار درباره برنامه‌ها٬ فعالیت‌ها و تلاش‌های بانک جهانی در افغانستان و طرح‌های جدیدش برای این کشور و گسترش این فعالیت‌ها به صورت مفصل جزئیاتی را به عبدالله ارائه داد.
 
وی در این دیدار به عبدالله گفت که بانک جهانی می‌خواهد تا شمار کارمندان خود در افغانستان را نیز افزایش دهد و در بخش‌ مهاجران و آوارگان داخلی و خارجی، این کشور را یاری کند.

رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان نیز حمایت خود را در راستای عملی‌ شدن برنامه‌های این نهاد، به توجه به نیازمندی‌های مهاجرینی که اخراج می شوند و تمرکز بالای رشد اقتصادی و راه‌اندازی برنامه‌های فقرزدایی در همکاری با وزارت‌ها و نهادهای دولت افغانستان، اعلام کرد.

کد خبر 4065157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha