۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

معاون استاندار یزد:

زبان هنر بیش از سایر فعالیت‌ها در نهاد خانواده اثرگذار است

زبان هنر بیش از سایر فعالیت‌ها در نهاد خانواده اثرگذار است

یزد- معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به لزوم استفاده از هنر گفت: زبان هنر اثر بخشی فعالیت ها را در عرصه خانواده و مسائل اجتماعی دو چندان می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌ های همایش گرافیک و کاریکاتور آب و تراب و نمایش خیابانی چتر زندگی اظهار داشت: پرداختن به موضوعات اجتماعی بدون استفاده از زبان هنر ناقص است.

وی با بیان اینکه زبان هنر فضای اجتماع را لطیف تر می کند، ادامه داد: هنر در استان یزد در مقاطعی سرآمد بوده و امروز شکوفایی این استعدادها در عرصه هنر از وظایف مسئولان است.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد در همه عرصه ها درخشندگی خوبی داشته و مردم یزد در هر عرصه ای سرآمد بوده اند، اضافه کرد: استان دارای استعدادهای بالقوه ای به ویژه در عرصه های هنری است و برگزاری چنین همایش ها و جشنواره هایی به شکوفایی استعداد ها نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیگیری و اجرای چنین اقداماتی فرصت موثری برای استان فراهم خواهد کرد، افزود: این همایش ها کمک می کند تا استعدادها ارتقا پیدا کند و رقابت بین هنرمندان نیز برای تولید آثار فاخر هنری بیشتر شود.

طالبی عنوان کرد: دستگاه مسئول باید با پیگیری و برگزاری برنامه های ارزشمند که به نوعی نگاه متفاوتی به رفع مشکلات و آسیب ها دارد و از سویی به رشد و بالندگی هنر و ارزش های آن کمک می کند، نسبت به معرفی ظرفیت‌ هنرمندان استان اقدام کنند.

کد خبر 4065381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha