۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳

فرماندار قرچک در نشست خبری عنوان کرد:

شایسته سالاری معیار مدیریت در قرچک است

شایسته سالاری معیار مدیریت در قرچک است

قرچک- فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: معیار مدیریت در این شهرستان بر اساس شایسته سالاری است، هر مدیری که خوب کار کند و به دنبال مسائل حاشیه ای نباشد طرفدار دولت و نظام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مرسلپور در نشست خبری که در آستانه هفته دولت و به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه، انعکاس خدمات دولت از طریق رسانه ها را اقدامی مؤثر در ارتباط بین مردم و دولتمردان خواند.

وی کلیه رؤسای ادارات را ملزم دانست به اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی پاسخگو باشند و همچنین از خبرنگاران خواست در صورتی که مدیری با خبرنگاران همکاری و تعامل لازم را نداشت، نماینده عالی دولت در شهرستان را از این موضوع مطلع کنند.

این مسئول همچنین پروژه های هفته دولت را تشریح کرد و گفت: ۶۹ پروژه در هفته دولت سال جاری افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند و روز ششم شهریورماه نیز شهرستان میزبان معاون پارلمانی رئیس جمهور برای برگزاری برنامه های شاخص هفته دولت خواهد بود.

مرسلپور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دریافت پاداش های نجومی گفت: طبق قانون و مقررات فرماندار به واسطه مسئولیت هایی که در شوراها، کمیسیون ها و کمیته های مختلف دارد حق الجلسه دریافت می کند و این موضوع طبق قانون نه تنها برای فرماندار بلکه برای تمامی اعضای جلسات پیش بینی شده است.

وی افزود: در مواردی ممکن است پرداخت حق الجلسات پس از چندین ماه، یکسال و بیش از یکسال تجمیع و یکباره به مسئولی پرداخت شده باشد.

فرماندار قرچک در پاسخ به جابجایی مدیران آموزش و پرورش گفت: نباید اینطور تصور کنیم که اگر مدیر مدرسه ای در شهرستان جابجا شده به دلیل مسائل جناحی و حزبی بوده است؛ دوران مدیریت اگر طولانی شود قطعا نوآوری لازم نیز از بین خواهد رفت.

وی در خصوص افتتاح بیمارستان یادآور شد: قبلا هم گفته ام به دنبال افتتاح نمایشی بیمارستان نیستیم، دولت می توانست بیمارستان را در چند فاز افتتاح کند اما به نظر دولت بیمارستانی که نتواند جامع و کامل به مردم خدمات ارائه کند با افتتاحش دردی از مردم دوا نخواهد شد. به همین دلیل منتظر تکمیل نهایی این پروژه هستیم که مراحل پایانی را برای تجهیز سپری می کند.

مرسلپور در خصوص جذب نیروی بیمارستان نیز تأکید کرد: برای بیمارستان چه در بخش تخصصی و چه سایر امور، حتما از نیروی های بومی قرچک استفاده خواهد شد.

وی از ادامه روند احداث کارگاهها و کارخانجات در شهرک صنعتی خبر داد و گفت: بزرگترین کارخانه پارچه رومبلی خاورمیانه در شهرک صنعتی در حال ساخت است که با افتتاح آن برای صدها جوان شغل ایجاد خواهد شد. تا کنون ۱۱۰ واحد در شهرک صنعتی ساخته شده یا در حال ساخت است. این شهرک صنعتی حدود دو هزار متقاضی سرمایه گذاری داشته و تاکنون بیش از ۴۵۰ قرارداد با تولیدکنندگان منعقد شده است.

این مسئول اشاره ای به فعالیت های صورت گرفته در حوزه اجتماعی داشت و گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان در دست اقدام است.

مرسلپور از اصحاب رسانه خواست برای رفع معضلات اجتماعی به کمک دولت بیایند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جابجایی مدیران با توجه به آغاز بکار دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه ای که به عنوان فرماندار در شهرستان قرچک حضور داشته باشم خدمت خواهم کرد و انگیزه ام از تلاش برای رفع مشکلات مردم کم نخواهد شد.

این مسئول افزود: سیاست دولت بر شفافیت، واقعیت و سیاست است و ما نیز پیرو این سیاست هستیم و با خبرنگاران تعامل خواهیم داشت.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

نشست خبری مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک با حضور علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی ، مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی، حسین عباسی بخشدار، حسین ابویسانی مشاور فرماندار در امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری  و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 4066054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha