۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۵

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان:

کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است

کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است

زنجان-رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت:کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است و یکی از مهم‌ترین ابزار کارآفرینی استفاده از نظر دیگران است .

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی ظهر سه شنبه در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی که با مشارکت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان و جهاددانشگاهی استان برگزار شد، گفت: در حال حاضر همه دنیا به این نتیجه رسیده که اگرکشوری به دنبال پیشرفت است، باید ارزش‌آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهد. 

وی اظهار کرد: کشورهای توسعه‌یافته و یا در حال توسعه توانسته‌اند با برنامه‌ریزی دقیق کارآفرینی ایجاد کنند.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت:کارآفرینی موتور محرک اقتصاد است و  یکی از مهم‌ترین ابزار کارآفرینی استفاده از نظر دیگران است و دو مولفه اصلی که باید به آن توجه کرد، نظرسنجی و رضایت‌سنجی است.

عباسی تاکید کرد: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و  برخی اقتصاد مقاومتی را با ریاضت اقتصادی اشتباه گرفته‌اند در حالی که این موضوع به هیچ وجه صحیح نبوده و منویات رهبری فراتر از موضوع کارآفرینی است و یکی از ابزارهای مهم در کارآفرینی همراه داشتن نظرات دیگران است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: مسئولان در برخی موارد به سمتی حرکت می‌کنند که خواسته مردم نیست و  مجموعه جهاد دانشگاهی فرابخشی بوده و در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را  دنبال می کند.

 عباسی یادآور شد: کار کردن در بحث افکار عمومی در توسعه کشور اهمیت بالایی دارد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند باید مهارت‌های علمی و تخصصی داشته باشد.
 
وی افزود: در ایران بر اساس تاکیدات  مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی باز شده و باید بر تحقق این امر مهم تلاش کرد.

کد خبر 4066686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha