۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۳

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان:

دولت دوازدهم نگاه جدیدی به افکار عمومی دارد

دولت دوازدهم نگاه جدیدی  به افکار عمومی دارد

زنجان-مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: کم توجهی به رسانه و افکار عمومی، ضعف دولت یازدهم بود که دولت دوازدهم نگاه ویژه و جدیدی در خصوص توجه به افکار عمومی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ادریس سالاری بعد از ظهر سه شنبه در سمینار آموزشی آشنایی با افکار عمومی که با مشارکت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان، مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده‌نگری استان زنجان و جهاددانشگاهی استان برگزار شد، افزود: ایسپا یکی از قوی‌ترین مراکز افکارسنجی در کشور است که تاکنون خدمات و فعالیت‌های موثر و خوبی را در سطح کشور داشته است.

وی اظهار کرد: مدیران روابط‌عمومی باید آمار و نتایج مطالعات را به صورت علمی و دقیق رصد کرده و وجود مراکز تخصصی و علمی برای افکارسنجی و آمارگیری می‌تواند مدیران روابط‌عمومی را در رصد اطلاعات کمک کند.
 
مدیرکل روابط‌عمومی و روابط بین‌الملل استانداری زنجان،گفت: کم توجهی به رسانه و افکار عمومی، ضعف دولت یازدهم بود که دولت دوازدهم ایده جدیدی را در توجه به افکار عمومی دارد.
 
سالاری تاکید کرد: در حال حاضر جهان دوران انفجار اطلاعات را گذرانده و امروز با انفجار لحظه‌ای مواجه هستیم و در حال حاضر ارائه اطلاعات دقیق و بازخورد اطلاعات اهمیت بالایی را دارد و باید به آن توجه شود.

وی گفت: دریافت بازخورد اطلاعات مهم‌تر است و وقتی دریافت این بازخوردها مبتنی ‌بر نیازهای مختلف باشد، می‌تواند پیام‌های موثری را به افکار عمومی عرضه کند و  در حال حاضر نیاز است که بازخورد تولیدات دریافت شود، چراکه دنیای امروز دنیای رقابتی است و باید بتوان تولیدات بیشتری به مشتری عرضه داشت و تحقق این امر مهم نیازمند مدیریت درست و برنامه ریزی است.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: در حال حاضر توجه به دریافت بازخورد اطلاعات اهمیت بالایی دارد.

سالاری افزود:  مجموعه اقدامات سازمان‌ها اگر بر مبنای افکار عمومی باشد درک درستی از نیازها در اختیار ما می گذارد و  امروز دنیا بر اساس رقابت شکل گرفته و  افکار سنجی موضوع مهمی است.

کد خبر 4066688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha