۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۰۸

استاندار گیلان :

۱۱۷۴ پروژه عمرانی و تولیدی در استان گیلان افتتاح می شود

۱۱۷۴ پروژه عمرانی و تولیدی در استان گیلان افتتاح می شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۱۷۴ پروژه همزمان با هفته دولت در استان ، گفت: یک هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی بعدازظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه  ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در هفته دولت امسال یک هزار و ۱۷۴ پروژه در شهرهای مختلف استان گیلان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه های عمرانی، تولیدی، صنعتی و خدماتی است، افزود: برای اجرای این تعداد پروژه یک هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: این درحالی است که دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز فروردین و تیرماه امسال با سفر رئیس جمهوری و معاون اول رئیس جمهور در استان گیلان افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش های صنعت ، کشاورزی، گردشگری، عمران شهری،  آبرسانی، برق رسانی، آسفالت راه‌های روستایی و مسکن مهر است.

نجفی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه ها ۲۶ هزار اشتغال دائم و موقت برای استان گیلان به وجود آمده است، یادآورشد: ۱۱۶ پروژه از پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال استان گیلانبا مشارکت  ۲۵۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی آماده شده است.

کد خبر 4067727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha