۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰

رئیس پلیس راه استان قزوین:

خواب آلودگی راننده علت تصادف اتوبوس محور بوئین زهرا به ساوه

خواب آلودگی راننده علت تصادف اتوبوس محور بوئین زهرا به ساوه

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین علت تصادف اتوبوس و کامیون در محور بوئین زهرا به ساوه را خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان کرد.

سرهنگ نصرا... بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:ساعت ۴/۳۳ دقیقه صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون در محور «بویین زهرا به ساوه» بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از استان آذربایجان غربی با ۱۶ سرنشین در محور بوئین زهرا به ساوه به مقصد اصفهان با یک دستگاه کامیون کمپرسی بنز برخورد کرده است.
 
رئیس پلیس راه استان افزود: در این حادثه رانندگی راننده اتوبوس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۱۵ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان امیر المومنین بویین زهرا منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: سه نفر از مصدومان به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان بستری و ۱۲ نفر دیگر از مصدومان که به صورت سطحی مجروح شدند به صورت سرپائی در حال مداوا و ترخیص از بیمارستان هستند.

رئیس پلیس راه استان در پایان تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، علت این حادثه عدم توجه به جلو وی ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس بوده است.

کد خبر 4068285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha