۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

تدوین برنامه ورزش بانوان در ۲ بخش روستایی و شهری

تدوین برنامه ورزش بانوان در ۲ بخش روستایی و شهری

خرم‌آباد- معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از تدوین برنامه ورزش بانوان در ۲ بخش روستایی و شهری و ابلاغ آن به استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا محمدیان ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به لرستان در جمع خبرنگاران گفت: سفر به استان ها جزو برنامه های ادواری و ماموریتی معاونت ورزش بانوان است.

وی تصریح کرد: در این سفرها از نزدیک با مسائل و مشکلات و توانمندی های همکاران مان در استان و شهرستان ها مواجه می شویم و چنانچه اقدامات ویژه و خلاقانه ای داشته باشند وظیفه قدردانی داریم و در صورت وجود مسائل و مشکلات آنها را حل می کنیم.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه امروز شاهد تلاش های شبانه روزی و موفقیت های چشمگیری در حوزه ورزش بانوان لرستان بودم، افزود: کمتر دیده ام در استان ها که این تعداد خانه های تخصصی برای رشته های ورزشی باشد و روسای هیئت ها غالبا مدیران توانمندی بودند.

محمدیان با اشاره به اینکه حوزه ورزش بانوان برنامه های ویژه ای را طراحی کرده و تاپایان سال  ۹۶ برنامه های کوتاه مدت مختلفی دارد و هر سال برنامه های اختصاصی را پیش بینی می کند، اظهار داشت: برنامه های ورزش بانوان در دو بخش شهری و روستایی تدوین شده است که از چند ماه گذشته دستورالعمل آن را به استان ها داده ایم.

افزایش سهم ملی پوش های بانوی لرستان در رشته های مختلف

وی ادامه داد: گزارش هایی که دادند حاکی از این بود بخش گسترده ای از برنامه های ورزش بانوان در لرستان به طور صحیح در حال اجرا است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه انسجام خیلی خوبی در حوزه ورزش بانوان لرستان وجود دارد و فکر میکنم تا پایان ۹۶ افزایش سهم ملی پوش های بانوی رشته های مختلف را در کشور ببینیم، تصریح کرد: در ۵ ماه اول سال افزایش قابل توجهی در این رابطه در لرستان داشته ایم.

محمدیان با اشاره به اینکه برنامه آمایش ورزش بانوان را در وزارت ورزش داریم، گفت: گاهی در اقلیم ها و قومیت های خاص اقبال عمومی به برخی رشته ها بیشتر است و مدیران کمک می کنند پاسخگوی آن اقبل عمومی باشند و چنانچه برخی رشته ها با استقبال مواجه نشود می بینیم که مدیران به این سمت نمی روند و سرمایه را تغییر می دهند به سمت رشته ای که فعالیت بیشتر است.

وی یادآور شد: بانوان لرستانی رشته های والیبال، تکواندو، جودو، تنیس روی میز و فوتسال فعالیت های گسترده ای دارند.

کد خبر 4068476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha