۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲

با حضور معاون رئیس جمهور؛

۴پروژه ملی و زیربنایی برق رسانی در انزلی افتتاح شد

۴پروژه ملی و زیربنایی برق رسانی در انزلی افتتاح شد

انزلی- چهار پروژه ملی و زیربنایی در حوزه برق منطقه ای استان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به صورت همزمان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار مهر، صبح جمعه همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، محمد علی  نجفی استاندار، کرد مدیرعامل شرکت توانیر، حسن خسته بند نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، میرشمس مومنی زاده فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چهار پروژه ملی و استانی در حوزه برق منطقه ای گیلان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.

گفتنی است برای اجرای این پروژه های ملی و استانی در مجموع اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

لازم به ذکر است پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت مسکن مهر انزلی با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار این شهرستان و افزایش ضریب اطمینان شبکه در شرایط پیک بار مصرف با اعتبار بیش از ۱۶۵ میلیارد ریال اجرا و وارد مدار شده است.

همچنین پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت سلیمانداراب رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع جنوب شهر رشت، در منطقه سلیمانداراب و حد فاصل پست‌های سیادتی و طالقانی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت گلسار رشت به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن به منظور تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال استقرار یافته است.

گفتنی است پروژه خط ۶۳ کیلوولت دو مداره تغدیه پست توحید گلسار در راستای تأمین برق مشترکان و متقاضیان واقع در مناطق غرب و مرکزی شهر رشت و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع کلانشهر رشت برق دار و در مدار قرار گرفت.

کد خبر 4068885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha