۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد:

ثبت ۱۹۲۱ فقره واقعه ولادت در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

ثبت ۱۹۲۱ فقره واقعه ولادت در مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طی چهار ماه سالجاری هزار و ۹۲۱ فقره ولادت در مراکز درمان تامین اجتماعی استان زنجان رخ داده است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی چهار ماهه سالجاری ۶ هزار و ۳۶۴ نفر تعداد بشتری شدگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان بوده و دو هزار و ۸۱۴ مورد هم عمل جراحی بوده است. 

وی اظهار کرد: طی چهار ماهه سالجاری هزار و ۹۲۱ فقره ولادت در مراکز درمان تامین اجتماعی استان زنجان رخ داده است و استقبال بانوان از زایمان در آب خوب بوده ولی باید فرهنگسازی توسط رسانه در دستور کار قرار گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی ۳۱۲ هزار و ۴۶۴ مراجعه سرپایی به پزشکان در مراکز درمان تامین اجتماعی بوده و ۵۶ هزار و ۳۱۰ سالمند در این بازه زمانی  ویزیت شدند. 

محمدی تاکید کرد:  ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند و در حال حاضر پنج مرکز درمانی در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره و قیدار، همچنین بیمارستان‌های امید ابهر و امام حسین (ع) با ۲۲۰ تختخواب به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان یاد آورشد: در حال‌حاضر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند و  خدمات درمانی در این سازمان به دو صورت درمان مستقیم و غیرمستقیم است که در درمان مستقیم، غیر از بیمه‌شدگان، عموم افراد که بیمه نیستند می‌توانند از خدمات این حوزه درمانی استفاده کنند.

محمدی گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی جراحی، دندانپزشکی، ارتوپدی و ماما وجود دارد و طرح تکریم سالمندان به خوبی اجرا می شود. 

کد خبر 4069656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha