۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

معاون پژوهشی دانشگاه:

صندوق خطرپذیر در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

صندوق خطرپذیر در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: به زودی صندوق خطرپذیر در این دانشگاه راه اندازی می شود تا بر این اساس بتوانیم از ایده ها و فعالیت های شرکت های دانش بنیان این دانشگاه حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موسی خانی ظهر امروز در نشست خبری در سازمان مرکزی این دانشگاه گفت: صندوق خطرپذیر دانشگاه آزاد به زودی راه اندازی می شود و از ماه آینده نیز شورای این صندوق فعالیت خود را آغاز می کند.

وی تعامل با شرکت های سرمایه گذار خارجی را یکی از برنامه های دانشگاه آزاد برای ایجاد بازار محصولات دانش بنیان عنوان کرد و گفت: برای صادرات محصولات دانش بنیان این دانشگاه با شرکت های سرمایه گذاری صحبت شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای در خصوص توسعه فعالیت های پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار و قرار شد ۴۰۰ شرکت متقاضی در این پارک مستقر شوند.

موسی خانی ادامه داد: اولین شتاب دهنده دانشگاه آزاد در واحد قزوین راه اندازی شد و برنامه داریم در ۲۰ واحد دانشگاهی دیگر نیز شتاب دهنده راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: در این راستا با شتاب دهنده های حرفه ای کشور نیز همکاری خواهیم کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: در راستای توسعه پارک علم و فناوری این دانشگاه برنامه داریم در ۱۰ نقطه کشور شعبات این پارک را راه اندازی کنیم.

موسی خانی خاطرنشان کرد: ایده های دانشجویان در دانشگاه پالایش می شوند و ایده هایی که توان تبدیل به محصول را داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

کد خبر 4069695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha