۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

پاداش استانی به حسن یزدانی داده می شود/ شموشک نوشهر پروانه ندارد

پاداش استانی به حسن یزدانی داده می شود/ شموشک نوشهر پروانه ندارد

چالوس - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تبریک قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد جهان گفت: علاوه برپاداش مصوب دولت، استان نیز پاداشی برای وی درنظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حسین زادگان عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در چالوس اظهار داشت: پاداش هایی که به هر شکل غیر از پاداش مصوب پرداخت شود از سوی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مورد اشکال قرار می گیرد.

وی با تبریک قهرمانی حسن یزدانی در مسابقات کشتی آزاد افزود: همواره خوش رنگ ترین مدال ها در مسابقات توسط کشتی گیران استان کسب شده است.

وی نیازهای اساسی ورزشکاران را مسکن و شغل عنوان کرد و گفت: ورزات ورزش الگویی برای اشتغال جوانان درنظر گرفته است و پایداری اشتغال آنان از سوی دولت مشخص شده است.

حسین زادگان، با عنوان اینکه تاکنون برای پنج نفر از ورزشکاران المپیکی، قهرمان جهانی و آسیایی مجوز استخدام صادر شده است گفت: ساماندهی استخدام ورزشکاران از سوی وزارت ورزش پیگیری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اظهار اینکه در استان مازندران وعده ای به ورزشکاران برای کسب مدال داده نشده است گفت: در عین حال مازندران، استانی مدال آور بوده و تحقق تمام وعده های ورزشکاران قهرمان غیرممکن است.

وی با بیان اینکه پاداش المپیکی های استان زودتر از دولت پرداخت شده است تصریح کرد: هرکدام از ورزشکاران و قهرمانان گله ای در این زمینه داشته باشند پذیرا خواهیم بود.

مازندران در لیگ برتر تیم ندارد/ تیم ها گران شده اند

حسین زادگان با اظهار تاسف و ناراحتی از نداشتن تیم در لیگ برتر افزود: سالهای سال راهیابی به لیگ برتر به عنوان آرزو برای مردم باقی مانده است و امیدواریم نمایندگان استان در سال جاری به لیگ کشوری راه یابند.

مدیرکل و ورزش جوانان مازندران  با عنوان اینکه مازندران استانی صنعتی نیست گفت: امکان خریداری امتیاز تیم لیگ برتر و دسته یک را نداریم و تیم ها گران شده است.

حسین زادگان اولین اولویت ورزشی را آماده شدن برای المپیاد جاکارتا اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی و تعامل لازم برای حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و کسب سهمیه لازم هستیم.

وی توسعه ورزش های همگانی را از برنامه های ورزش و جوانان مطرح کرد و گفت: توجه به ورزش همگانی و ورزش بانوان نباید مورد غفلت قرار گیرد زیرا مازندران استان جوانی است و حدود یک میلیون نفر از جمعیت از استان در سن جوانی قرار دارند که یک سوم جمعیت را تشکیل می دهند.

حسین زادگان توجه به زیرساخت های ورزشی در استان را مهم برشمرد و گفت: باید دغدغه و نیازمندی های مردم استان را در حوزه ورزش فراهم کنیم و در برنامه ششم توسعه نیز، حمایت از ورزش بخوبی دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، به حوزه جوانان اشاره و اضافه کرد: تولیت و هدایت موضوع در دبیرخانه ستاد جوانان برعهده ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به فرهنگ تجلیل از ورزشکاران استان عنوان کرد: ورزشکاران استان خوب دیده می شوند و بیشتر آیین های تجلیل از این ورزشکاران به صورت مردمی برگزار می شود اما در مجموع نیازمند ساماندهی در آیین های تجلیل از ورزشکاران هستیم.

حسین زادگان در زمینه توجه به ورزش غرب استان گفت: توجه به ورزش در جای جای استان یکنواخت است و همه ورزشکاران مورد توجه قرار می گیرند و طبق آمایش سرزمینی قابلیت های ورزشی استان پایش می شود.

ورزش بانوان در مسیر تعالی قرار گرفته است

وی با بیان اینکه ورزش بانوان در مسیر خود قرار گرفته است تصریح کرد: دلیل کم بودن شمار مدال های بانوان در حوزه ورزش به دلیل آن است که اعزام بانوان کمتر از مردم است اما در مجموع ورزش بانوان در مسیر تعالی خود گام برداشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به شعار رئیس جمهور در حوزه جوانان در انتخابات اشاره و اضافه کرد: اگر حوزه جوانان مستقل و قوی باشد بخشی از مشکلات حل می شودو اکنون ماموریت های حوزه جوانان تحت شعاع ورزش قهرمانی قرار گرفته است.

پروانه تیم شموشک صادر نشده است/ صدور گواهی برای تیم

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه سرمایه گذاری اقدام به خرید تیم از جویبار در نوشهر کرده است گفت: در ابتدا نام شموشک برای این تیم مطرح شده ولی خانواده مرحوم درویش نسبت به آن اعتراض کردند که این کار مشکل حقوقی دارد.

وی اظهار داشت:همچنین استعلامی از واحد حقوقی وزارت ورزش درباره اضافه شدن پیشوند یا پسوند به تیم شموشک  گرفتیم و قرار شد این تیم باعنوان تیم شموشک مازندران فعالیت شود اما باز هم خانواده مرحوم درویش معترض شدند.

وی در عین حال تصریح کرد: هنوز پروانه تیم شموشک صادر نشده و یک گواهی برای آن صادر شده است و تلاش داریم تا نامگذاری به اصل فوتبال صدمه نزد و فوتبال نوشهر حفظ شود.

کد خبر 4070986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha