۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۹۵ هزار مشترک به مشترکان برق استان همدان اضافه شده است

۹۵ هزار مشترک به مشترکان برق استان همدان اضافه شده است

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: طی چهار سال اخیر ۹۵ هزار و ۱۲۵ مشترک به مشترکان برق استان همدان اضافه شده است.

حاجی رضا تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به ۷۰۵ هزار و ۷۷۷ مشترک خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار داشت: از این تعداد ۸۲ درصد مشترکین با ۳۵.۳ درصد مصرف در بخش خانگی، ۱.۷ درصد مشترکین با ۳۸.۳ درصد مصرف کشاورزی، ۰.۷ درصد مشترکین با ۱۲.۱ درصد مصرف صنعتی، ۴.۲ درصد مشترکین با ۸.۵ درصد مصرف عمومی و روشنایی معابر و ۱۱.۴ درصد مشترکین با ۵.۸ درصد مصرف تجاری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: طی ۴ سال گذشته ۵۳۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یک هزار و ۱۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در استان همدان احداث شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۸۱ دستگاه پست به قدرت ۱۶۴ مگاولت آمپر نصب شده است، گفت: در حال حاضر طول شبکه‌های فشار متوسط برق استان ۱۰ هزار و ۱۹۹ کیلومتر، شبکه‌های فشار ضعیف ۷ هزار و ۹۲۳ کیلومتر و تعداد پست‌ها ۱۵ هزار و ۷۷۲ دستگاه است.

تیموری در ادامه با اشاره به رشد ۱۵.۶ درصدی تعداد مشترکان برق نسبت به پایان سال ۹۱ عنوان کرد: طی چهار سال اخیر ۹۵ هزار و ۱۲۵ مشترک به مشترکین برق استان اضافه شده است.

وی با اشاره به اهداف شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: کاهش تلفات، کاهش پیک بار، کاهش حوادث، کاهش خاموشی، ارتقاء GIS و ICT، استفاده از انرژی‌های نو، استفاده از کنتورهای طرح فهام، توسعه مهندسی و فناوری‌های جدید، توسعه مدیریت، ارتقاء بهره‌وری، صیانت از حقوق شهروندی و مدیریت مصرف از جمله این اهداف است که با جدیت پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: در بخش کاهش تلفات اقدامات خوبی صورت گرفته که نتیجه آن کاهش تلفات انرژی برق استان از ۱۶.۷ درصد در سال ۹۲ به ۱۰.۷۶ درصد در پایان سال ۹۵ بوده است.

کد خبر 4071710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha