۷ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۴

فرماندار یزد:

۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد بهره برداری می‌شود

۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد بهره برداری می‌شود

یزد ـ فرماندار یزد از بهره‌برداری از ۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در فرمانداری شهرستان یزد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بودند و این دو شهید والامقام در طول سال‌های آینده نیز می توانند الگوی خدمتگزاران مردم باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان فرمانداری یزد و بخشداری های تابعه در طول یکسال گذشته افزود: خوشبختانه با هماهنگی و تعامل و برنامه ریزی صورت گرفته طی سال گذشته تاکنون سرشماری عمومی نفوس و مسکن و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان به نحو مطلوبی اجرا شد.

فرماندار یزد با بیان اینکه هدف از خدمت مردم در درجه اول کسب رضایت خداوند متعال و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه است، ابراز داشت: با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته از ارباب رجوع فرمانداری در این مدت، عملکرد پرسنل در زمینه پاسخگویی و حل مشکلات مردم ارتقاء یافته که شایسته تقدیر است.

سالاری موفقیت های اخیر شهرستان و فرمانداری یزد را ناشی از یک کار تیمی منسجم و برنامه ریزی شده دانست و تصریح کرد: در هفته اخیر بار دیگر شهرستان یزد توانست با همکاری جمعی از ادارات و نهادهای با محوریت فرمانداری موفق به کسب رتبه برتر در سطح استان در کارگاه آموزشی تمرین ستادی مدیریت بحران با عنوان غدیر ۳ شود.

فرماندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه ۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر ۳۷۷ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها در بخش های مخابرات، عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت، آسفالت و زیر سازی معابر روستایی، جهاد کشاورزی، راه آهن، آب و فاضلاب روستایی، فرهنگی، ورزشی است.

سالاری خاطرنشان کرد: افزایش قابل توجه اعتبارات شهرستان در سال ۹۶، عضویت فرمانداری در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، شورای راهبردی توسعه مدیریت و نیروی انسانی، جشنواره شهید رجایی و ستاد راهبردی شهر جهانی یزد از مهمترین اقداماتی بوده که با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری به نتیجه رسیده است.

کد خبر 4072459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha