۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲

داورزنی مطرح کرد:

کشتی ۲ میلیارد هم از فوتبال بیشتر بودجه می گیرد/ شکست تاریخی بود!

کشتی ۲ میلیارد هم از فوتبال بیشتر بودجه می گیرد/ شکست تاریخی بود!

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه کشتی از همه رشته ها بیشتر بودجه می گیرد، گفت: شکست کشتی تاریخی بود اما این رشته و فدراسیون آن باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی گفت : ورود سلطانی فر به نتایج اخیر کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس از جایگاه مهم نماینده عالی دولت در ورزش و از حدود اختیارات و وظایف حاکمیتی ایشان است.

معاون قهرمانی با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی افزود: شکست کشتی تاریخی بود و در واقع این نتیجه سنگین ترین شکست کشتی ما بعد از انقلاب محسوب می شود و طبیعی است رئیس فدراسیون هم مثل ما ناراحت باشد ولی آنچه مهم است تقویت مجدد کشتی و فدراسیون با همراهی وزارتخانه است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه اخیر فدراسیون کشتی گفت: وزیر نقش حاکمیتی دارد و در قبال مردم و نمایندگان مجلس پاسخگوست، ما در کنار فدراسیون ها هستیم و بزودی با کمک خود فدراسیون نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم.

وی درباره میزان کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی گفت: از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتباری که در اختیار حوزه قهرمانی برای اختصاص به فدراسیون ها قرار دارد، کشتی با ۱۲ میلیارد تومان بیشترین سهم را دارد و بعد از آن فوتبال با ۱۰ میلیارد، جانبازان و معلولان با شش و نیم میلیارد، والیبال شش میلیارد، بسکتبال چهار میلیارد، دو و میدانی پنج و نیم میلیارد ؛ مشخص است که کشتی نسبت به سایر رشته ها حداقل دو برابر بیشتر بودجه می گیرد.

داورزنی خاطرنشان کرد: ما برای تقویت و رفع نواقص در کنار فدراسیون کشتی و آقای خادم هستیم و کسی منکر نتایج خوب کشتی و زحمات زیاد رئیس فدراسیون برای این رشته نیست ولی در دوره جدید ، پاسخگویی فدراسیون ها در قبال مردم و وزارتخانه بیشتر باید باشد و بزودی با کمک آقای خادم و اعضای شورای فنی جلسات بررسی و کارشناسی را تشکیل می دهیم و نتایج آن را به اطلاع آقای وزیر خواهیم رساند.

کد خبر 4072718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
      0 0
      ورزش ما به جایی نمیرسه تا وقتی امثال سلطانی فر در راس آن باشند.