۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹

امام جمعه ایلام تاکید کرد

ضرورت دوری از واردات بی رویه کالاهای خارجی

ضرورت دوری از واردات بی رویه کالاهای خارجی

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مقوله اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی داخلی و دوری از واردات بی رویه کالاهای خارجی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز سه شنبه در دیدار با سرپرست وزارت نیرو اظهار داشت: نیروهای توانمندی در استان برای تصدی مسئولیت های مهم کشور وجود دارد که آقای محمودی یکی از این شخصیت ها که در طی سالیان گذشته توانایی خود را به اثبات رسانده است.

وی با تمجید از رئیس جمهوری برای انتخاب مهندس محمودی به عنوان سرپرست وزارتخانه مهم نیرو ابراز امیدواری کرد وی گزینه نهایی بوده و به مجلس معرفی شود.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرایی کردن مقوله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: طی ۳۹ سال گذشته نظام خدمات فراوانی را در سطح کشور انجام داده که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

لطفی اضافه کرد: امروز نیز با توجه به هجمه همه جانبه دشمن علیه کشورمان مقوله اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی داخلی و دوری از ورادات بی رویه کالاهای خارجی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی یاداور شد: یکی از بسترهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تحقق بخش کشاورزی و توسعه در این بخش است که خوشبختانه طرح آب های مرزی در استان ایلام پروژه بسیار بزرگی است که در جهت تحقق این شعار در حال انجام است.

سرپرست وزارت نیرو نیز گفت: اجرای طرح سامانه گرمسیری با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان ایلام در حال اجراست که باعث تحول چشمگیری در کشاورزی استان خواهد شد.

ستار محمودی افزود:  ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان در حوزه آب این استان سرمایه گذاری شده است و سال اینده نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز سرمایه گذاری می شود.

کد خبر 4073133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha