۷ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۳۳

شهردار یزد:

فعالیتهای شهرداری را سیاسی نمی‌کنیم/تدوین طرح‌ها بر اساس هویت یزد

فعالیتهای شهرداری را سیاسی نمی‌کنیم/تدوین طرح‌ها بر اساس هویت یزد

یزد ـ شهردار یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های شهرداری به طور عمده فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است، گفت: فعالیت‌های شهرداری را سیاسی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در فعالیت‌های اجرایی به هیچ عنوان به دنبال حاشیه و مسائل سیاسی نیستیم، اظهار داشت: تنها موضوعی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است، انجام کار است و امیدواریم بتوانیم زمینه پیشرفت هر چه بیشتر در شهر یزد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه لازم است برای مدیریت شهر برنامه جامعه وجود داشته باشد، بیان کرد: اقدامات خوبی در شهر اصفهان انجام شده که می‌توان نمونه‌ای از آنها را در یزد بومی سازی کرد و طرح‌هایی که با شرایط یزد همخوانی داشته باشد را در این شهر نیز اجرا کنیم.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه شهرداری به مباحث فرهنگی توجه ویژه دارد، عنوان کرد: یزد شهری با اصالت و دارای هویت اصیل فرهنگی است و هر اقدامی نمی توان در آن انجام داد به همین دلیل لازم است تمام امور با برنامه و منظم پیش برود.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که کار در شهر یزد به عنوان شهردار کار ساده‌ای نیست و از سختی بسیار زیادی برخوردار است بنابراین حتما باید نسبت به برنامه‌هایی که داریم، دقت و حساسیت لازم را به خرج دهیم.

جمالی‌نژاد ادامه داد: از طرف دیگر کار کردن در این شهر با توجه به اینکه مردمانی همراه و متدین دارد، آسان است و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم زمینه اجرای طرح‌های موفق و خوب در یزد را فراهم ‌کنیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع پروژه‌هایی نیز که در شهر یزد اجرا می شود باید بر اساس فرهنگ، اصالت و ارزش‌های مدنظر مردم باشد و در اجرای طرح‌ها باید به هویت یزد و یزدی‌ها توجه ویژه شود.

کد خبر 4073443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha