۷ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۴۲

امام جمعه یزد:

فرهنگ دینی در اجرای پروژه‌های شهرداری مدنظر مسئولان باشد

فرهنگ دینی در اجرای پروژه‌های شهرداری مدنظر مسئولان باشد

یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خواستار توجه جدی به فرهنگ و اصالت مردم یزد در اجرای پروژه‌های شهری توسط مسئولان به ویژه شهرداری یزد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر امروز در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر یزد با اشاره به سابقه دینی و تاریخی یزد و غنای فرهنگی این شهر اظهار داشت: لازم است مسئولان امر به ویژه مسئولان شهرداری در اجرا و برنامه ریزی طرح های خود به سابقه دینی یزد توجه کنند.

وی بیان کرد: بیشتر مردم یزد به بحث فرهنگ دینی خود توجه ویژه‌ای دارند و لازم است این دغدغه در بین مدیران شهری نیز وجود داشته باشد و تمام پروژه‌ها با توجه به این موضوع انجام شود.

ناصری تاکید کرد: یکی دیگر از مباحثی که باید مورد توجه مسئولان به ویژه مدیریت شهری باشد، چهره و نمای شهر است و باید به زیبایی بصری شهر توجه ویژه ای صورت گیرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: مردم یزد دارای ویژگی ها و سلایق خاص هستند و این امر وظیفه مسئولان به ویژه در مدیریت شهری را سنگین‌تر می‌کند.

ناصری تصریح کرد: مردم یزد نظرات خود را به مدیران انتقال می‌دهند و در صورتی که متقاعد شوند، طرحی یا اجرای برنامه ای به نفع آنهاست به طور قطع حمایت کرده و همکاری لازم را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: وقتی مردم توجیه و با آنها مستقیم ارتباط برقرار شود و بدانند شهردار شهرشان با آنها ارتباط داشته و از مشکلات آنها مطلع است، به طور قطع برای تحقق اهداف با وی همکاری و همراهی می کنند.

امام جمعه یزد ادامه داد: این همکاری مردم سبب می‌شود که در صورت وجود برنامه درست و دقیق در یزد به راحتی بتوان کار کرد و اهداف تعیین شده را به درستی محقق کرد.

ناصری عنوان کرد: به ویژه در موضوع فعالیت‌های شهرداری این حساسیت وجود دارد که باید با مشارکت مردم و با ایجاد همکاری دقیق و منظم اقدام کرد.

وی همچنین بر ایجاد نشاط و شادابی در یزد تاکید کرد و گفت: نشاط و شادابی در یزد باید بر اساس فرهنگ دینی ایجاد شود و مردم نیز در این زمینه همکاری خواهند داشت.

کد خبر 4073445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha